Energie

maart 6, 2008 at 2:14 pm Plaats een reactie

Sinds vorige week donderdag heb ik meer energie dan ik ooit gehad heb. Fantastisch!
Het is bijna of ik koffie heb gedronken maar zonder dat ik er hyper van word en zonder die vieze nasmaak.
Ik ben vandaag nog naar Linda geweest en die is ook zeer tevreden. Ik hoef pas over drie weken terug te komen, als ik denk dat het nodig is.
En… ze vroeg of het misschien iets voor mij zou zijn om acupunctuur te studeren. I’d love to! Ze had door het soort vragen wat ik stelde waarschijnlijk al door dat ik dat wilde doen. Ze zei dat Liberty best een goede omgeving zou zijn voor een praktijk en ik denk ook dat het zou werken. Wie weet kan ik tezijnertijd bij haar stage lopen.
Ik hoef nu dus een tijd niet meer bij haar langs te komen, wat ik ergens wel jammer vind omdat het leuk is en leerzaam om met haar te praten. Maar gelukkig heeft Scott zijn vader besloten dat hij ook acupunctuur behandelingen wil!
En als het uitkomt komt Linda aaanstaande zondag bij Sid langs om hem te behandelen!
Daar ben ik dan natuurlijk bij;-))

En hopelijk kan ik mijn vermoeidheids klachten voorgoed van mijn lijstje schrappen.

Entry filed under: acupunctuur.

Ongedierte grrrrrr T-shirts!

Plaats een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Recente reacties