Vrolijk Pasen!

maart 23, 2008 at 3:06 pm 6 reacties

Hier wordt ook Pasen gevierd, met familie, veel eten en zoetigheid. Na een telefoontje naar het Nederlandse thuisfront waar iedereen al bijna door de eerste Paasdag heen was, vertrokken we naar Scott’s ouders. Iedereen had eten meegenomen en de hele tafel stond vol. We hadden mashed potatoes, corn casserole, asperges, coleslaw, brood en eiersalade, die ik had gemaakt. Scott’s gebraden ham was echt een succes en nam ook de meeste ruimte in beslag, echt Amerikaans groot. De kinderen kregen een emmer vol snoep en goedkoop speelgoed van de Dollar General. Na het eten speelde ik “monster” met mn neefje Jackson van drie en heb ik hem per ongeluk zo erg laten schrikken dat ‘ie ’t bijna in z’n broek deed. Mij boos en verwijtend aankijkend rende hij weg en riep hij oma om hem te helpen op het toilet. Dat was wel even een scene, maar het bleek loos alarm. Later was alles weer goed en keken we samen Thomas the Train.
Ze maken hier ook chocolade eieren. Van pindakaas, cocos en calorieen maken ze een eivorm, en daar gieten ze chocola over. De eieren passen net in de palm van je hand en wegen elk een kilo als het niet meer is. Vooral die calorieen wegen veel zeg!
Scott en ik hebben gister al drie van z’n tante gekregen en vandaag weer drie van zijn moeder. Ik stuur er eerdaags een paar naar m’n ouders. Ik zou ze echter sterk willen aanraden om de inname te beperken tot een hap per maand.

Entry filed under: Pasen. Tags: .

Trekker pull Wild west in Liberty

6 reacties Add your own

  • 1. Liesbeth  |  maart 24, 2008 om 2:23 am

    euh … hoe gaat dat met die strakke kleding van je?

    Geweldig stukje trouwens🙂
    Heb je geen foto’s van die 1kg handvullende eieren?

    Beantwoorden
  • 2. Liesbeth  |  maart 24, 2008 om 2:23 am

    euh … hoe gaat dat met die strakke kleding van je?

    Geweldig stukje trouwens🙂
    Heb je geen foto’s van die 1kg handvullende eieren?

    Beantwoorden
  • 3. Scott and Bibi  |  maart 24, 2008 om 7:01 am

    Ik ben nog niet naar de sportschool gegaan maar ben wel al een week elke dag stevig aan het wandelen voor 3 kwartier tot een uur, en onderweg raap ik tegenwoordig blikjes en flessen op. Laatst kwam ik thuis met twee zakken vol!
    Maar de kleding blijft strak zitten…waaaaaaa!
    Fotos van eieren komen er aan later vandaag.

    Beantwoorden
  • 4. Scott and Bibi  |  maart 24, 2008 om 7:01 am

    Ik ben nog niet naar de sportschool gegaan maar ben wel al een week elke dag stevig aan het wandelen voor 3 kwartier tot een uur, en onderweg raap ik tegenwoordig blikjes en flessen op. Laatst kwam ik thuis met twee zakken vol!
    Maar de kleding blijft strak zitten…waaaaaaa!
    Fotos van eieren komen er aan later vandaag.

    Beantwoorden
  • 5. Liesbeth  |  maart 28, 2008 om 4:34 pm

    *wacht* 😉

    Hoe’st nou?

    Ik ben bij een activiteitencommissie gegaan van een direct marketing vereniging… das wel mijn ding🙂 en zoals een collega van me ook al zei “ik het TOCH tijd ZAT” .. ahum :):):):)

    nou… ik ga lekker slapen wijffie… als je je blog weer aanvult.. ben ik er weer om te lezen!

    Beantwoorden
  • 6. Liesbeth  |  maart 28, 2008 om 4:34 pm

    *wacht* 😉

    Hoe’st nou?

    Ik ben bij een activiteitencommissie gegaan van een direct marketing vereniging… das wel mijn ding🙂 en zoals een collega van me ook al zei “ik het TOCH tijd ZAT” .. ahum :):):):)

    nou… ik ga lekker slapen wijffie… als je je blog weer aanvult.. ben ik er weer om te lezen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



