Doctip

maart 29, 2008 at 1:31 pm 6 reacties

Dagelijks ontvang ik een mailtje van kranten.com en kijk ik even of er nog interessante dingen gebeuren in Nederland die ik perse wil weten. Ik klik af en toe op een bericht en lees het maar ik moet daarna vooral niet verder naar beneden scrollen want daar lees je de opmerkingen van andere lezers over het artikel. En over het algemeen zijn het vreselijk domme opmerkingen. Ik noem maar niet de krant met de domste opmerkingen makende lezers. En voor ik het weet verspil ik zo weer een half uur met het lezen van die onzin en het me ergeren daaraan. Dus telkens als ik er op tijd (!) aan denk om niet verder naar beneden te scrollen, heb ik kostbare tijd gered🙂.
Die tijd kan ik beter gebruiken om bijvoorbeeld naar uitzendinggemist.nl te gaan.
Daar kom ik af en toe hele interessante documentaires tegen.
Zo ook deze. Een aflevering van ‘Het Uur van de Wolf’ die gisteravond werd uitgezonden.
Het gaat over een niet alledaagse mormoonse gitaar familie band met in de hoofdrol de vader met een nogal ‘andere’ kijk op het geloof maar vooral op zichzelf.
Mormonen hebben we hier ook. Misschien dat je ze in Nederland ook wel eens gezien hebt? Wij kwamen ze ook tegen in Japan. Ze zijn altijd met z’n tweeen, witte overhemden en stropdassen, en ze beginnen zomaar uit het niets tegen je te praten.

Entry filed under: treurnis. Tags: .

Wild west in Liberty Gevraagd: Leuke mode winkel in Liberty!

6 reacties Add your own

  • 1. henray  |  april 3, 2008 om 12:13 am

    en vragen je of je hun bruidje wil worden? want ze morgen er toch meerdere?

    Beantwoorden
  • 2. henray  |  april 3, 2008 om 12:13 am

    en vragen je of je hun bruidje wil worden? want ze morgen er toch meerdere?

    Beantwoorden
  • 3. Scott and Bibi  |  april 4, 2008 om 9:26 am

    Ja al zeggen ze dat polygamie niet meer geleerd wordt. Maar er zal vast iets in hun bijbel staan wat toch als zodanig wordt geinterpreteerd. Maar ik kwam deze blog tegen:
    http://www.feministmormonhousewives.org/?p=1113
    Interessant leeswerk.

    Beantwoorden
  • 4. Scott and Bibi  |  april 4, 2008 om 9:26 am

    Ja al zeggen ze dat polygamie niet meer geleerd wordt. Maar er zal vast iets in hun bijbel staan wat toch als zodanig wordt geinterpreteerd. Maar ik kwam deze blog tegen:
    http://www.feministmormonhousewives.org/?p=1113
    Interessant leeswerk.

    Beantwoorden
  • 5. KNAL  |  april 22, 2008 om 7:04 am

    Ow wat herkenbaar die ene krant met die lezers met de domste reacties (die krant heeft ook de domste berichten trouwens). Maar het trekt soms aan je, dat je toch wil weten wat Tinie uit Gorssel en Jan uit Hoogeveen te zeggen hebben. En dan erger je jezelf weer, maar lees je toch maar weer verder…Het is een dramaaaah!!!!

    Beantwoorden
  • 6. KNAL  |  april 22, 2008 om 7:04 am

    Ow wat herkenbaar die ene krant met die lezers met de domste reacties (die krant heeft ook de domste berichten trouwens). Maar het trekt soms aan je, dat je toch wil weten wat Tinie uit Gorssel en Jan uit Hoogeveen te zeggen hebben. En dan erger je jezelf weer, maar lees je toch maar weer verder…Het is een dramaaaah!!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



