I love Skymall

juli 29, 2008 at 8:21 am 2 reacties

Ik ben een groot fan van de skymall magazine en afgelopen weekend op weg naar een bruiloft in Atlanta vond ik weer een verse! Ik strijk neer in de vliegtuigstoel, tasje onder de stoel voor mij, dekentje en kussen tegen het wandje (ik zit altijd aan de raamkant) en dan, terwijl ik met een vinger voorzichtig de magazine en kotszak houder open trek, tover ik in een keer (want ik herken de skymall van bovenaf) mijn favoriete vliegtuig leesvoer te voorschijn. En nog voor we zijn opgestegen heb ik het blad al volledig bestudeerd. Ik verbaas me telkens weer over de vele nutteloze ‘uitvindingen’ die ze voor me geselecteerd hebben.
Een van mijn vele wensen is om ooit een uitvinding van mijn hand in de Skymall te zien staan. Tot nu toe worden m’n ideeen voor uitvindingen door vrienden en familie steevast ontvangen met hoofdschuddend gegniffel maar ik geef de moed niet op.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om iets uit te vinden wat nog niet bestaat. Dat moet de bedenker van de ‘sloffen-met-koplampjes’, een van mijn favorieten die helaas uit de selectie was gehaald net toen ik ze wilde bestellen voor iemand die alles al heeft, ook gedacht hebben.

Entry filed under: Reizen. Tags: .

Renovatie deel 1 Renovatie deel 2

2 reacties Add your own

  • 1. KNAL  |  augustus 3, 2008 om 9:08 am

    hahahah wat goed, weet niet of het helpt om ’s nachts in de kasten op zoek te gaan naar iets te snacken maar je zult in ieder geval niet struikelen over je poes….om maar iets te noemen…

    Beantwoorden
  • 2. KNAL  |  augustus 3, 2008 om 9:08 am

    hahahah wat goed, weet niet of het helpt om ’s nachts in de kasten op zoek te gaan naar iets te snacken maar je zult in ieder geval niet struikelen over je poes….om maar iets te noemen…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



