Renovatie deel 4

september 21, 2008 at 7:08 pm 12 reacties


Nog twee weken te gaan en we zijn er nog niet helemaal klaar voor. Een van de aannemers heeft al aangeboden om mijn ouders en vrienden bij zijn moeder onder te brengen. Het is een vriend van Scott en we vermoeden dat hij dat ook een beetje doet uit schuldgevoel, al treft die week achterstand hem geen blaam. Waar we op wachten is de schilder. Larry is een heel aardige man op leeftijd die graag en veel praat. Hij bedoelt het allemaal goed en wat ie doet doet ie goed maar we hebben al door dat je bij hem overal een week extra moet rekenen. We lagen goed op schema maar door hem en zijn gipsplaten crew hebben we minstens anderhalve week achterstand.
Ondertussen ben ik met de douches begonnen, en heb ik, heel stoer, vloertjes gestort en met Levi de cementboards opgehangen. Ajetoo!
Voor de bruiloft is nog steeds niet alles geregeld, er zijn zelfs mensen die nog uitgenodigd moeten worden. Maar langzaam komt alles in orde.
Vorige week in een restaurant kwamen we een vriend van Scott tegen die toevallig sinds een paar jaar video les geeft op school en sinds kort ook bruiloft videos maakt. Voor een prikkie zal hij die van ons doen! En een paar dagen geleden liep ik een vriendin van Scott’s moeder tegen het lijf die me out of the blue vroeg of er nog iets aan mijn trouwjurk gedaan moest worden. En laat ik nou toevallig net op zoek zijn naar iemand die mn jurk aan de bovenkant iets ruimer kon maken. (jaja, rugkussentjes, zucht). Vanmorgen haalde ik m op en hij zit helemaal perfect. Deze dame blijkt ook nog eens een degree in design en fashion te hebben en bij Calvin Klein in de klas te hebben gezeten.
Nu nog zorgen dat ik tijdig van mn farmer’s tan en ruwe bouwvakkers handen afkom.

Entry filed under: Renovatie. Tags: .

Meneer Fisher, een Amish portret Onze bruiloft was GEWELDIG!

12 reacties Add your own

  • 1. KNAL  |  september 23, 2008 om 11:25 pm

    Wow, het begint wel ergens op te lijken toch, zo aan de foto te zien? En een best wel fab uitzicht ook?
    hahaha buurman en buurman, wat goed!

    Beantwoorden
  • 2. KNAL  |  september 23, 2008 om 11:25 pm

    Wow, het begint wel ergens op te lijken toch, zo aan de foto te zien? En een best wel fab uitzicht ook?
    hahaha buurman en buurman, wat goed!

    Beantwoorden
  • 3. Bibi  |  september 24, 2008 om 6:33 am

    Het echt mooie uitzicht is vanaf het achterdek, iedereen hier is er jaloers op. Het helpt me wel om het meer te waarderen want in het begin vond ik het maar zozo… nu vind ik het wel okay.

    Beantwoorden
  • 4. Bibi  |  september 24, 2008 om 6:33 am

    Het echt mooie uitzicht is vanaf het achterdek, iedereen hier is er jaloers op. Het helpt me wel om het meer te waarderen want in het begin vond ik het maar zozo… nu vind ik het wel okay.

    Beantwoorden
  • 5. henray  |  september 29, 2008 om 11:58 pm

    Is zo’n hoogwerker niet verboden voor de Amish?

    Beantwoorden
  • 6. henray  |  september 29, 2008 om 11:58 pm

    Is zo’n hoogwerker niet verboden voor de Amish?

    Beantwoorden
  • 7. Bibi  |  september 30, 2008 om 6:19 am

    De jongeren mogen die nog wel besturen en de ouderen staan er ook wel in maar besturen ‘m niet.

    Beantwoorden
  • 8. Bibi  |  september 30, 2008 om 6:19 am

    De jongeren mogen die nog wel besturen en de ouderen staan er ook wel in maar besturen ‘m niet.

    Beantwoorden
  • 9. Anonymous  |  oktober 12, 2008 om 4:11 pm

    De Amish in het trouwveld: als slagroom op de pudding!
    Meis, we hebben genoten: van de dag ervoor, de grote dag, van Scott en van jou! Wat missen we Pens. wat een prachtige staat vooral in deze tijd.
    Je huis wordt prachtig!

    Beantwoorden
  • 10. Anonymous  |  oktober 12, 2008 om 4:11 pm

    De Amish in het trouwveld: als slagroom op de pudding!
    Meis, we hebben genoten: van de dag ervoor, de grote dag, van Scott en van jou! Wat missen we Pens. wat een prachtige staat vooral in deze tijd.
    Je huis wordt prachtig!

    Beantwoorden
  • 11. Anonymous  |  oktober 12, 2008 om 4:12 pm

    laatste berichtje kwam van mij. liefs, Jeanine en John

    Beantwoorden
  • 12. Anonymous  |  oktober 12, 2008 om 4:12 pm

    laatste berichtje kwam van mij. liefs, Jeanine en John

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



