Tailgating

november 17, 2008 at 4:07 pm 12 reacties


Behalve de wedstrijd van Amsterdam Admirals tegen Frankfurt Galaxy in het Olympisch Stadion, ruim 8 jaar geleden, was ik nog nooit naar een football game geweest. En al vind ik American football in veel opzichten aantrekkelijker om te zien dan voetbal(je weet toch, mooie strakke broeken e.d.), ik was eigenlijk niet meer van plan om uit vrije wil naar een football evenement te gaan maar afgelopen zaterdag moest ik dan toch mee. Naar de wedstrijd Penn State tegen Indiana. Gwen had, zoals elk jaar, via een gehandicapte collega kaartjes geregeld in de gehandicapte seating area. Lekker fout en dicht op het veld. Het ging ook niet alleen maar om de wedstrijd, het ging vooral ook om de ervaring van het zogeheten ‘Tailgaten’ waarbij je al uren van te voren, rain or shine, aan het voorvreten en drinken bent op het parkeerterrein. Coolboxen en BBQ gaan mee, een party tent, opklap stoelen en tafels, eten en drinken, warme chocolademelk met likeur, irish coffee, screw drivers en bier en men gaat natuurlijk zoveel mogelijk gekleed in clubkleuren. (mooie witte Penn State muts gekregen van Gwen en Penn State fleece komt bij de kid’s department van J C Penny vandaan)
De wedstrijd begon pas om 12 uur ’s middags en we dronken reeds om half negen ’s morgens onze eerste Irish coffee! En daar ik Halloween had gemist dit jaar besloot ik om gesminkt als Nittany Lion te gaan (de mascotte van PSU-Penn State University).
Ik vond het toch eigenlijk wel leuk en misschien lukt het me ooit nog ‘es om de spelregels te onthouden en te begrijpen.;-)


Entry filed under: Football. Tags: .

Obama! Thanksgiving perikelen

12 reacties Add your own

  • 1. henray  |  november 18, 2008 om 12:38 am

    Staat je goed die make up😉
    Snap de aantrekkingskracht van de broekjes (vroeger waren de voetbal broekjes ook veel beter dan tegenwoordig….). Ben nog nooit bij een sportevenement geweest dan de openingsceremonie van de Gay games. Als een goede homo betaamt hou ik van openingsceremonies en een drankgelag.

    Beantwoorden
  • 2. henray  |  november 18, 2008 om 12:38 am

    Staat je goed die make up😉
    Snap de aantrekkingskracht van de broekjes (vroeger waren de voetbal broekjes ook veel beter dan tegenwoordig….). Ben nog nooit bij een sportevenement geweest dan de openingsceremonie van de Gay games. Als een goede homo betaamt hou ik van openingsceremonies en een drankgelag.

    Beantwoorden
  • 3. KNAL  |  november 20, 2008 om 7:01 am

    Ow die eerste foto is echt PRICELESS, mede door de blik van Scott!! Bij die laatste foto moet ik denken aan je log over de (niet)modegevoeligheid van de gemiddelde mens daar…..of is dat genetisch bepaald denk je?

    Beantwoorden
  • 4. KNAL  |  november 20, 2008 om 7:01 am

    Ow die eerste foto is echt PRICELESS, mede door de blik van Scott!! Bij die laatste foto moet ik denken aan je log over de (niet)modegevoeligheid van de gemiddelde mens daar…..of is dat genetisch bepaald denk je?

    Beantwoorden
  • 5. Bibi  |  november 20, 2008 om 9:05 am

    @Knal: Ik ben bang dat het genetisch bepaald is EN dat het aanstekelijk is (want ik betrap mezelf er soms op dat ik er al net zo shabby bijloop :-((().
    Helaas is de kledingkeuze nog erger met slecht weer, maar zomers zijn ook geen pretje met die uitpuilende witte blubber buiken, en witte cottage cheese dijen en armen die je voorbij ziet hobbelen in de Walmart, die zijn nu zo goed als weggewerkt, dat wel, maar ja.
    Het is een en al traaanendal!

    Beantwoorden
  • 6. Bibi  |  november 20, 2008 om 9:05 am

    @Knal: Ik ben bang dat het genetisch bepaald is EN dat het aanstekelijk is (want ik betrap mezelf er soms op dat ik er al net zo shabby bijloop :-((().
    Helaas is de kledingkeuze nog erger met slecht weer, maar zomers zijn ook geen pretje met die uitpuilende witte blubber buiken, en witte cottage cheese dijen en armen die je voorbij ziet hobbelen in de Walmart, die zijn nu zo goed als weggewerkt, dat wel, maar ja.
    Het is een en al traaanendal!

    Beantwoorden
  • 7. KNAL  |  november 20, 2008 om 12:58 pm

    Aan de andere kant ook wel weer erg relaxed, ben zelf ook niet bepaald een mode-popje, integendeel, en ik haat kleren shoppen (na het 2e pashokje nader ik altijd al een zenuwinzinking). Over tranendalen gesproken….(kleding shoppen)

    Beantwoorden
  • 8. KNAL  |  november 20, 2008 om 12:58 pm

    Aan de andere kant ook wel weer erg relaxed, ben zelf ook niet bepaald een mode-popje, integendeel, en ik haat kleren shoppen (na het 2e pashokje nader ik altijd al een zenuwinzinking). Over tranendalen gesproken….(kleding shoppen)

    Beantwoorden
  • 9. Bibi  |  november 21, 2008 om 9:32 am

    @Knal, ik heb dat ook nog steeds, Scott moet altijd mee anders trek ik het niet. Ik word ook altijd heel erg bleek van shoppen, net of ik een dag in de bioscoop heb gezeten, Misere!

    Beantwoorden
  • 10. Bibi  |  november 21, 2008 om 9:32 am

    @Knal, ik heb dat ook nog steeds, Scott moet altijd mee anders trek ik het niet. Ik word ook altijd heel erg bleek van shoppen, net of ik een dag in de bioscoop heb gezeten, Misere!

    Beantwoorden
  • 11. Bibi  |  november 22, 2008 om 11:51 am

    @ Henray: Wat me trouwens ook opviel was dat er drie groepen cheerleaders waren voor de Nittany Lions en dat van een groep de helft jongens zijn. En ook nog hele knappe gespierde. Interessant;-)

    Beantwoorden
  • 12. Bibi  |  november 22, 2008 om 11:51 am

    @ Henray: Wat me trouwens ook opviel was dat er drie groepen cheerleaders waren voor de Nittany Lions en dat van een groep de helft jongens zijn. En ook nog hele knappe gespierde. Interessant;-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



