Landelijke gulheid

december 7, 2008 at 6:37 pm 4 reacties

De buurman van een kilometer verderop was ziek en omdat zijn vrouw ons zo goed had geholpen op de bruiloft maakte ik een bak hutspot voor ze die ze enthousiast in ontvangst namen.
Twee dagen later kwamen m’n tantes Joyce en Rita helpen schilderen en namen mee, broodjes voor de lunch en appeltaart.
We hadden ‘m nog niet op of een klusjesman, tevens een vriend van Scott die langskwam om een vloer te leggen, nam mee: een chocolade taart, want zijn vrouw was jarig.
Een dag later stond de buurvrouw bij ons op de stoep met: jawel, appeltaart.
En zo is de cirkel weer rond, en wij ook.

En oh ja, ik ben gestopt met mijn vrijwilligerswerk op de sportschool.

Entry filed under: Eten, Liberty. Tags: .

Zinderkloaz Early birds en sweaters

4 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  december 12, 2008 om 11:43 am

    Via het allesamerika forum kom ik hier dus terecht. Ik heb een klein beetje gelezen, en die video van de beer bekeken. Nou, zo’n plekjes hebben we hier achter ook, maar een beer heb ik nog niet gezien (wel hun poep). Hoe hadden jullie die beer in hemelsnaam op zo’n plekje gevonden? Dat toch bijna niet te zien.
    Van Amsterdam en Tokyo naar Liberty, ik kan me wel voorstellen dat het een hele verandering is!! Jullie wonen daar wel prachtig!

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  december 12, 2008 om 11:43 am

    Via het allesamerika forum kom ik hier dus terecht. Ik heb een klein beetje gelezen, en die video van de beer bekeken. Nou, zo’n plekjes hebben we hier achter ook, maar een beer heb ik nog niet gezien (wel hun poep). Hoe hadden jullie die beer in hemelsnaam op zo’n plekje gevonden? Dat toch bijna niet te zien.
    Van Amsterdam en Tokyo naar Liberty, ik kan me wel voorstellen dat het een hele verandering is!! Jullie wonen daar wel prachtig!

    Beantwoorden
  • 3. Bibi  |  december 12, 2008 om 6:49 pm

    Mijn man maakt af en toe een flinke wandeling om ons terrein te verkennen en is er heel toevallig tegen aan gelopen. We hebben een beekje met watervallen en daar liep hij langs en hoorde geritsel bij die holle boom, pff ben blij dat ik daar niet bijwas, ik had het waarschijnlijk in mn broek gedaan haha

    Beantwoorden
  • 4. Bibi  |  december 12, 2008 om 6:49 pm

    Mijn man maakt af en toe een flinke wandeling om ons terrein te verkennen en is er heel toevallig tegen aan gelopen. We hebben een beekje met watervallen en daar liep hij langs en hoorde geritsel bij die holle boom, pff ben blij dat ik daar niet bijwas, ik had het waarschijnlijk in mn broek gedaan haha

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



