Gelukkig Nieuwjaar!

december 31, 2008 at 8:41 am 6 reacties

Het was weer een geweldig jaar waarin zoveel goeds gebeurde. Teveel bijna om op te noemen maar ik doe het toch. In gedachten. En ik dank het universum, weer.
Nu een van mijn vele favoriete nummers ever, al zijn er nog zoveel meer,
Thank You van Led Zeppelin:

Vanavond vieren we hier op de Laurel hill in Liberty voor het eerst Oud en Nieuw. Ik ervoer een kleine culture shock toen ik ontdekte dat bijna niemand in deze omgeving nog Oud en Nieuw viert. Dus heb ik wat mensen uitgenodigd voor een feestje bij ons thuis. Vanavond hebben we oliebollen, appelbeignets, en Thaise Lantaarns.
We verwachten zeven mensen en misschien komen er meer maar ik vind het nu al geslaagd. Vooral de muziek top 20 die we in elkaar gaan flansen is lachen! Maar daarover morgen meer.

Happy New Year!

Entry filed under: Oud en Nieuw. Tags: .

Overdadig Kerstfeest! Een goed begin

6 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  januari 1, 2009 om 12:11 pm

    Een gelukkig nieuw jaar gewenst! Hopelijk was het een leuk uiteinde.

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  januari 1, 2009 om 12:11 pm

    Een gelukkig nieuw jaar gewenst! Hopelijk was het een leuk uiteinde.

    Beantwoorden
  • 3. Mathilde  |  januari 1, 2009 om 12:12 pm

    Niemand die oud en nieuw viert? why not?
    Wat doen ze dan op 31-12?
    Dus ook geen vuurwerk, denk ik.
    Heb je oliebollen gebakken?

    Beantwoorden
  • 4. Mathilde  |  januari 1, 2009 om 12:12 pm

    Niemand die oud en nieuw viert? why not?
    Wat doen ze dan op 31-12?
    Dus ook geen vuurwerk, denk ik.
    Heb je oliebollen gebakken?

    Beantwoorden
  • 5. Bibi  |  januari 1, 2009 om 3:22 pm

    @Mathilde
    Ik weet eigenlijk niet waarom ze het hier niet zo vieren, oh wacht, vierDEN want gister was erg geslaagd en voor herhaling vatbaar.:-)))
    Iemand had vuurwerk meegenomen en jaja ik heb oliebollen en appelbeignets gebakken.

    Beantwoorden
  • 6. Bibi  |  januari 1, 2009 om 3:22 pm

    @Mathilde
    Ik weet eigenlijk niet waarom ze het hier niet zo vieren, oh wacht, vierDEN want gister was erg geslaagd en voor herhaling vatbaar.:-)))
    Iemand had vuurwerk meegenomen en jaja ik heb oliebollen en appelbeignets gebakken.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



