Thank You

januari 6, 2009 at 9:03 am 4 reacties

Ik geef toe, het is schandalig maar we zijn eergister pas begonnen met de Thank You notes. Tuurlijk hadden we ontzettend veel te doen maar er waren ook genoeg dagen dat we al lang hadden kunnen beginnen maar dat we het niet deden omdat ik bijvoorbeeld de kaarten niet mooi genoeg vond, omdat we allebei zo’n lelijk handschrift hebben en we het daarom liever de ander laten doen, omdat we die enorme vaas gevuld met lollipops van makelaar zus-en-zo echt lelijk vinden en omdat meer dan de helft van alle cadeaus nog opgeslagen stonden in het oude huis. Dat krijg je ervan als je van teveel tegelijkertijd doet zoals renoveren en trouwen.
Maar toen ik eenmaal begonnen was, was het toch wel heel leuk. Onze trouwdag was zo’n fantastische dag en we vonden het schitterend dat er zoveel mensen waren gekomen. De hoeveelheid cadeaus was ook eigenlijk best wel wat teveel van het goede. Maar het het voelt goed om onze dankbaarheid te tonen.
Ik denk dat ik ook iedereen die wel op de bruiloft was en die geen cadeau heeft gegeven een bedank kaartje stuur, omdat we de aanwezigheid eigenlijk nog meer op prijs stelden. Of is dat overdreven?

Entry filed under: Trouwen. Tags: .

Een goed begin Eenzaamheid (deel 1)

4 reacties Add your own

  • 1. Kasaka  |  januari 6, 2009 om 9:17 pm

    Nee, ik denk niet, dat dat overdreven is. Zij hebben bijgedragen aan jullie plezier, tenslotte. Ik heb net ook allemaal bedankjes gehad voor onze New Year’s Eve party, terwijl wij niets gaven. Je kunt gewoon laten weten, dat je hun aanwezigheid op prijs stelde. Amerikanen houden van “Thank You”‘s, dus het lijkt me, dat je nooit mis kan gaan daarmee😉.

    Beantwoorden
  • 2. Kasaka  |  januari 6, 2009 om 9:17 pm

    Nee, ik denk niet, dat dat overdreven is. Zij hebben bijgedragen aan jullie plezier, tenslotte. Ik heb net ook allemaal bedankjes gehad voor onze New Year’s Eve party, terwijl wij niets gaven. Je kunt gewoon laten weten, dat je hun aanwezigheid op prijs stelde. Amerikanen houden van “Thank You”‘s, dus het lijkt me, dat je nooit mis kan gaan daarmee😉.

    Beantwoorden
  • 3. Annemiek  |  januari 7, 2009 om 7:46 am

    Beter laat dan nooit! En nee, ik vindt het ook niet overdreven om een thank you te schrijven dat ze erbij waren.

    Beantwoorden
  • 4. Annemiek  |  januari 7, 2009 om 7:46 am

    Beter laat dan nooit! En nee, ik vindt het ook niet overdreven om een thank you te schrijven dat ze erbij waren.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



