Getagged!

februari 5, 2009 at 7:50 am 8 reacties

Ik werd vandaag getagged door Miranda en moest de vierde foto uit mijn vierde map laten zien. En vervolgens vier andere personen taggen.
De opdracht leidde me naar de 2009 ‘very random’ map en, je verzint het niet, naar deze foto, waar ik eergister een foto van heb gemaakt omdat scannen niet zo lekker werkt:

Ik heb ‘m vorige week in Nederland van m’n moeder gekregen.
Dat ben ik 35 jaar geleden. Tegenwoordig kunnen ze al heel wat doen met photoshop maar dit was toen het beste wat ze ervan konden maken ;)maar ik vind het wel een hele leuke foto. Of eigenlijk meer lachwekkend…:-))

Entry filed under: Lollig. Tags: .

We zijn weer thuis! Bleu in Blossburg

8 reacties Add your own

  • 1. Kasaka  |  februari 5, 2009 om 4:19 pm

    Hoi Bibi,

    Anderen waren je al voor met de tag😉. Mijn foto staat hier:
    http://nederlandseamerikaan.blogspot.com/2009/01/tag.html

    Groetjes uit de diepvries, bij jullie is het vast nog kouder!

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  februari 5, 2009 om 7:20 pm

    Schattige foto hoor!

    Beantwoorden
  • 3. Miranda  |  februari 6, 2009 om 12:27 pm

    Guitig lachebekje daar, of niet. Groetjes

    Beantwoorden
  • 4. Marjon  |  februari 8, 2009 om 3:30 am

    Wat een schattige foto.

    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in Nederland.
    Volgens mij was het hier warmer dan bij jullie.

    Marjon

    Beantwoorden
  • 5. KNAL  |  februari 11, 2009 om 4:10 am

    Wat een geweldige foto! En inderdaad ook erg grappig!

    Beantwoorden
  • 6. henray  |  februari 28, 2009 om 1:13 am

    lief zo met die handjes onder de kin! maar eh worden kindjes tegenwoordig gephotoshopt? dat zou toch erg zijn?

    Beantwoorden
  • 7. B.  |  februari 28, 2009 om 7:38 am

    Yep, er wordt tegenwoordig veel gephotoshopt, ook met babyfoto’s. Toevallig kregen we vorige week van net bevallen vrienden een kaart met super gephotoshopte babyfoto waar ik Scott gister over de telefoon wat rake opmerkingen hoorde maken tegen z’n vriend. ‘Als je haar wil stimuleren om later een boobjob te nemen en te gaan poseren voor de Playboy, Way to go!’
    Maarjah wat doe je d’ran.

    Beantwoorden
  • 8. B.  |  februari 28, 2009 om 7:41 am

    Hij zei het overigens wel met een vette wink en z’n vriend lachtte er maar om.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



