Self portrait gone wrong

maart 15, 2009 at 2:52 pm 8 reacties

Voor deze week had ik besloten een zelf portret te maken.
Ik heb een paar dagen in de lappenmand gelegen dus ik zag er niet al te florisant uit.
Het portret is helaas niet echt gelukt. Ik twijfelde nog of ik ‘m op hier zou plaatsen maar als ik het niet doe dan is het makkelijker om mijn opdracht volgende week helemaal te laten schieten. Dus als stok achter de deur, als extra motivatie, zet ik ‘m er toch maar op.
Dit is m geworden:

8 1/2″ x 11″-Oil

Entry filed under: Een schilderij per week, Schilderen. Tags: .

Tweede poging We hebben onze spullen!

8 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  maart 15, 2009 om 6:08 pm

    Nou, ik vindt het toch niet slecht. Mij lijkt een zelfportret een van de moeilijkste dingen om te maken, want wanneer ben je er wel tevreden mee?

    Beantwoorden
  • 2. José (It's a Dutch Girlsname!)  |  maart 16, 2009 om 7:15 am

    Ik vind hem prachtig! Dat meen ik echt! Waarmee ben je niet tevreden?

    Beantwoorden
  • 3. Bibi  |  maart 16, 2009 om 7:21 am

    Dank jullie wel! Op zich is het ook niet slecht maar ik krijg ’t niet lijkend genoeg. Op een bepaald punt leek het echt goed op mij maar daarna heb ik het op een of andere manier een beetje verprutst en nou lijk ik er niet meer op. Ik moet dus nog wat oefenen met leren kijken.

    Beantwoorden
  • 4. Petra  |  maart 16, 2009 om 8:27 am

    Ik weet niet of het lijkend is, maar ik vind het super knap dat je zo mooi kunt schilderen!

    Beantwoorden
  • 5. Kasaka  |  maart 16, 2009 om 3:14 pm

    Hier net zo. Ik vind het een mooi schilderij. Ooit hebben we een houtskool portret van de kinderen laten maken. Dat leek ook niet precies, het blijft natuurlijk een artistiek werk, geen foto. Gek genoeg ging Katja er meer op lijken, toen ze wat ouder was.

    Beantwoorden
  • 6. Marjon  |  maart 17, 2009 om 1:59 am

    Ik vind het heel erg mooi Bibi. Of het precies lijkt kan ik niet zeggen, dan moet je even een foto van jezelf ernaast plaatsen.

    Beantwoorden
  • 7. Anonymous  |  maart 19, 2009 om 3:09 am

    Ik kan aan je zelfportret zien dat je op dat moment ziek bent,ook door de uitdrukking in de ogen en dat vind ik erg knap!!
    **** mama

    Beantwoorden
  • 8. Miranda  |  maart 19, 2009 om 4:23 am

    Het moet wel goed zijn Bibi, want je mamsie ziet zelfs dat je ziek ben! Of dat dan niet realiteit-schilderen is….Maar als artist zie je er bijna altijd wel wat aan.
    See you

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



