Zelf portret 2

maart 23, 2009 at 2:17 pm 2 reacties

Ik heb vandaag geprobeerd grover te schilderen. De komende twee dagen heb ik het rijk alleen want Scott is in Kentucky voor een meeting. Ik heb er nu een foto van mezelf bijgedaan voor vergelijking, ik ben inmiddels niet meer ziek dus dat scheelt;-)

Inmiddels zou het lente moeten zijn maar het is nog best koud. ’s Nachts vriest het en soms worden we wakker met een laagje sneeuw. Maar de zon schijnt en de vogels fluiten dus we zijn er bijna!

Entry filed under: Een schilderij per week, Schilderen. Tags: .

Klusdag It’s a miracle!

2 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  maart 24, 2009 om 3:56 am

    Dat is mooi geworden!

    Beantwoorden
  • 2. Petra  |  maart 24, 2009 om 8:49 am

    Heel mooi geworden, lijkt me heerlijk als je zo kunt schilderen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



