Ra ra ra

mei 21, 2009 at 12:14 pm 12 reacties

Waar op deze foto zit de aangeboren afwijking?
Of ziet u er meer dan één?
En van welke kant is deze foto genomen, voorkant of achterkant?

(die zwarte vlek aan de linkerkant heb ik net zelf met paintshop aangebracht)

Entry filed under: Gezondheid. Tags: .

Volledig dag verslag Antwoord op röntgen raadsel

12 reacties Add your own

  • 1. Kasaka  |  mei 21, 2009 om 7:02 pm

    Ik lees even bij. Hebben jullie geen “business size” envelopen? Die zijn prima voor A4 en dan hoef je niet zo raar te vouwen. Interessant, hoor, zo’n dag in het leven. Ik zie niets op die foto, ben heel slecht met roentgenfoto’s.

    Beantwoorden
  • 2. Kasaka  |  mei 21, 2009 om 7:02 pm

    Ik lees even bij. Hebben jullie geen “business size” envelopen? Die zijn prima voor A4 en dan hoef je niet zo raar te vouwen. Interessant, hoor, zo’n dag in het leven. Ik zie niets op die foto, ben heel slecht met roentgenfoto’s.

    Beantwoorden
  • 3. Annemiek  |  mei 22, 2009 om 6:23 am

    Van de voorkant genomen. Maar wat er mis is zie ik niet, de ligamenten rechts misschien, of is een van je ruggewervels te klein?

    Beantwoorden
  • 4. Annemiek  |  mei 22, 2009 om 6:23 am

    Van de voorkant genomen. Maar wat er mis is zie ik niet, de ligamenten rechts misschien, of is een van je ruggewervels te klein?

    Beantwoorden
  • 5. Marjon  |  mei 22, 2009 om 4:29 pm

    Leuk dat je ons even een kijkje in je dagelijkse leven geeft Bibi.
    De foto is van de voorkant genomen maar ik heb geen idee wat voor afwijking er op te zien is.

    Beantwoorden
  • 6. Marjon  |  mei 22, 2009 om 4:29 pm

    Leuk dat je ons even een kijkje in je dagelijkse leven geeft Bibi.
    De foto is van de voorkant genomen maar ik heb geen idee wat voor afwijking er op te zien is.

    Beantwoorden
  • 7. Cisca  |  mei 22, 2009 om 6:19 pm

    Ik hou wel van raadsels, maar ik heb echt geen flauw idee wat het antwoord moet zijn…

    Beantwoorden
  • 8. Cisca  |  mei 22, 2009 om 6:19 pm

    Ik hou wel van raadsels, maar ik heb echt geen flauw idee wat het antwoord moet zijn…

    Beantwoorden
  • 9. Bianca (Hollandranch)  |  mei 22, 2009 om 7:56 pm

    Ik schrok al van die zwarte vlek, dacht dat je een gat daar had zitten😉 Ik ben ook heel slecht in rontgenfoto’s maar ervan uitgaande dat de foto van de voorkant genomen is lijkt het wel of je rechterheup wat lager is dan de linker.

    Beantwoorden
  • 10. Bianca (Hollandranch)  |  mei 22, 2009 om 7:56 pm

    Ik schrok al van die zwarte vlek, dacht dat je een gat daar had zitten😉 Ik ben ook heel slecht in rontgenfoto’s maar ervan uitgaande dat de foto van de voorkant genomen is lijkt het wel of je rechterheup wat lager is dan de linker.

    Beantwoorden
  • 11. Bibi  |  mei 25, 2009 om 5:02 pm

    @Kasaka, ik geloof niet dat wij hier business size enveloppen hebben, bij ons alleen maar ‘security’ enveloppen in twee maten. En met beide maten moet ik ze raar vouwen. Ik zal eens kijken in de ‘grote stad’.
    @Annemiek, voorkant is goed!
    @Marjon, voorkant is goed!
    @Bianca, voorkant is goed!
    @Cisca, het antwoord komt eraan😉

    Beantwoorden
  • 12. Bibi  |  mei 25, 2009 om 5:02 pm

    @Kasaka, ik geloof niet dat wij hier business size enveloppen hebben, bij ons alleen maar ‘security’ enveloppen in twee maten. En met beide maten moet ik ze raar vouwen. Ik zal eens kijken in de ‘grote stad’.
    @Annemiek, voorkant is goed!
    @Marjon, voorkant is goed!
    @Bianca, voorkant is goed!
    @Cisca, het antwoord komt eraan😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



