Antwoord op röntgen raadsel

mei 25, 2009 at 4:49 pm 6 reacties

De foto is inderdaad van de voorkant genomen en waar het niet goed zit is aangegeven met een rode cirkel. De groene cirkel laat zien zoals het eigenlijk hoort:

(als je op de foto klikt krijg je een vergrootte afbeelding)
Ik ben blij dat ik het weet in elk geval.
Maar wat ik nou kan doen om problemen daar te voorkomen behalve wellicht nog gezonder eten, zorgen dat mn bloed schoon blijft, blijven bewegen… who knows.
Waar blijft die bron van de eeuwige jeugd?:-)

Entry filed under: Gezondheid. Tags: .

Ra ra ra Blossburg Parade

6 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  mei 25, 2009 om 6:26 pm

    Dat stukje zat ik inderdaad naar te kijken. Veel meer dan goed voor jezelf zorgen kun je voorlopig waarschijnlijk niet doen.
    Ik dacht al wat heb je nu voor een plaatje boven staan!! Moest even goed kijken!

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  mei 25, 2009 om 6:26 pm

    Dat stukje zat ik inderdaad naar te kijken. Veel meer dan goed voor jezelf zorgen kun je voorlopig waarschijnlijk niet doen.
    Ik dacht al wat heb je nu voor een plaatje boven staan!! Moest even goed kijken!

    Beantwoorden
  • 3. Bianca (Hollandranch)  |  mei 25, 2009 om 9:38 pm

    Wellicht dat de dokter het weet hoe je het best problemen kunt voorkomen in de toekomst ? ik denk dat bewegen en goed voor jezelf zorgen zeker zullen helpen.

    Beantwoorden
  • 4. Bianca (Hollandranch)  |  mei 25, 2009 om 9:38 pm

    Wellicht dat de dokter het weet hoe je het best problemen kunt voorkomen in de toekomst ? ik denk dat bewegen en goed voor jezelf zorgen zeker zullen helpen.

    Beantwoorden
  • 5. Bibi  |  mei 26, 2009 om 2:29 pm

    @Annemiek, wel apart he zo’n mannequin in de tuin;-)
    @Bianca, de dokter kan me ook niet vertellen hoe ik het kan voorkomen helaas.

    Beantwoorden
  • 6. Bibi  |  mei 26, 2009 om 2:29 pm

    @Annemiek, wel apart he zo’n mannequin in de tuin;-)
    @Bianca, de dokter kan me ook niet vertellen hoe ik het kan voorkomen helaas.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



