En toen was het zover:-)

juni 20, 2009 at 7:00 am 4 reacties

Ik was de hele dag al zenuwachtig maar eigenlijk lang niet zo zenuwachtig als toen ik nog optrad met bands of als toen ik presentaties moest geven op m’n werk, lang lang geleden. Maar toen ik in het theater aankwam was ik vreemd genoeg helemaal niet zenuwachtig meer.

En toen ging het doek open.
Het is de straatscene in Lancaster in de vijftiger jaren en het loopt allemaal gesmeerd. Zelfs Greg en ik weten elkaar tijdig te vinden op het eind en we lopen gearmd naar het midden. In de scenes erna gaat ook alles goed.
Maar tijdens de Barn Raising hadden we een kleine slip up waarbij IEDEREEN vergeet op tijd te zingen. De muzikanten speelden daar goed op in en gaven ons twee extra maten waarop we gelukkig allemaal weer op een lijn zaten. Eigenlijk ging dat dus nog best goed. Mijn flauwval scene was ook erg goed gelukt.
Het publiek genoot duidelijk, er werd gelachen en enthousiast geklapt.

Na de voorstelling vond er een kleine receptie plaats voor cast en audience in de Comfort In, daar zijn we natuurlijk nog even langs gegaan. Mensen, wat was het druk in die lounge, ik realiseer me weer wat een grote groep we eigenlijk hebben.

Het is altijd prettig om Scott bij me te hebben met dit soort gelegenheden, met hem maak ik altijd een nog betere indruk;-). Hij knoopt altijd makkelijk een gesprek aan en hij komt ook vaak grappig uit de hoek. Als mensen hem vragen wat hij doet voor werk vind ik het mooi om te zien hoe hij duidelijk (terecht) zelf verzekerd praat over zijn investerings bedrijf wat nu aardig van de grond begint te komen.
Hij schroomt ook niet om mij helemaal op te hemelenūüėČ Hij vindt het bijvoorbeeld altijd leuk om te vertellen dat ik een multi talent ben, dat ik in rock bands heb gespeeld, artistiek ben en meer van dat soort dingen.
De musical vond hij ook erg geslaagd, ook al houdt eigenlijk helemaal niet van musicals, maar hij heeft besloten om nog een keer te komen kijken.

Terwijl we in de lounge zaten en onder het genot van een kaasplankje en wijn nader kennis maakten met een hoofdrol speler en zijn vrouw die bij mij in de chorus zit, begon de director die een paar tafels verderop zat ineens “Happy Birthday” te zingen. Want, dat wisten we allemaal niet, Keegan, een van de jongere jongens in de chorus was jarig die dag! Iedereen zong direct mee, en niet zoals je dat op familie verjaardagen altijd hoort, maar echt heel mooi, of we het geoefend hadden. Het was gelijk of we weer in een musical zaten hahaha! Geweldig.

Nou ik ga weer snel verder met een volgend projectje, ik moet nog even verder werken aan het logo voor Scott’s bedrijf ‘Tioga Resources’ en bedenken wat we gaan eten voor ik wegga vanavond.

Voor de vloot wil Scott ook een flinke hoeveelheid leis om uit te delen aan de toeschouwers aan de zijlijn volgende week. De opblaas palmboom met cooler en de nep papegaai met veren is vandaag ook aangekomen.:-))

Entry filed under: Liberty parade, Musical. Tags: .

De premiere is vanavond! Fotootje

4 reacties Add your own

  • 1. Marjon  |  juni 20, 2009 om 1:45 pm

    Ik wist echt niet dat je zo beroemd bent in Lberty dat je een plekje in de krant verdient. En wat een duidelijke foto, je bent goed herkenbaar dus dat je naam ontbreekt is niet zo erg.
    Die zwaaiende man op de voorgrond in dat speelgoedautootje is ook schattig trouwens.

    Fijn om te lezen dat de premiére goed gegaan is en dat je voor flauwvalscène een bewonderend applaus kreeg.

    De vloot wordt vast ook helemaal geweldig, ik kan niet wachten op de foto's van de Flamingo's.

    groetjes Marjon

    Beantwoorden
  • 2. Marjon  |  juni 20, 2009 om 1:45 pm

    Ik wist echt niet dat je zo beroemd bent in Lberty dat je een plekje in de krant verdient. En wat een duidelijke foto, je bent goed herkenbaar dus dat je naam ontbreekt is niet zo erg.
    Die zwaaiende man op de voorgrond in dat speelgoedautootje is ook schattig trouwens.

    Fijn om te lezen dat de premiére goed gegaan is en dat je voor flauwvalscène een bewonderend applaus kreeg.

    De vloot wordt vast ook helemaal geweldig, ik kan niet wachten op de foto's van de Flamingo's.

    groetjes Marjon

    Beantwoorden
  • 3. Cisca  |  juni 22, 2009 om 7:54 pm

    Het klinkt als een geslaagde avond!

    Beantwoorden
  • 4. Cisca  |  juni 22, 2009 om 7:54 pm

    Het klinkt als een geslaagde avond!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



