Staande ovatie en een award!

juni 23, 2009 at 6:17 am 14 reacties

Afgelopen zondagmiddag vond de derde voorstelling plaats. Het lijkt bijna wel een baan! Zaterdag avond was ik pas laat thuis en zondag om half twee ’s middags werden we alweer in het theater verwacht.

Voordat we beginnen komen we altijd even samen om wat punten door te nemen

en een warming up te doen.

De routine zit er nu in en afgezien van een aantal mensen is niemand meer echt zenuwachtig. Sommigen zitten achter de schermen met een zaklampje rustig een boekje te lezen. Ik had ook een paar boeken meegenomen om wat bij te lezen over het houden van bijen, maar na een avond vond ik het toch beter om dat niet meer te doen. Ik zonder mezelf daarmee erg af en het gaat me juist om het sociale van het hele gebeuren.
We hebben nu een paar dagen ‘vakantie’. Aankomende donderdag, vrijdag en zaterdag hebben we de laatste voorstellingen.

De voorstelling op zondagmiddag ging erg goed. De zaal zat praktisch vol en de reacties in de zaal waren erg enthousiast. Er werd steevast gelachen wanneer het de bedoeling was en …we kregen zelfs een staande ovatie!

Het is nog niet gefilmd maar dat gaat wel gebeuren. Hopelijk vind ik een manier om het op internet te plaatsen. Op youtube kan ik helaas maar filmpjes van maximaal tien minuten plaatsen dus dat is geen optie.

De organisatie is alweer bezig met het voorbereiden van andere toneel stukken en musicals maar ik heb Scott beloofd dat ik pas volgend jaar weer meedoe want ik heb de komende maanden echt geen tijd. Jammer genoeg. Een van de stukken die ze gaan doen is The Laramie Project. We gaan wel kijken maar meedoen zit er jammer genoeg niet in.

En, ik heb een “Love your blog” award gekregen! Van Miranda in Virginia!.

Wat een eer!🙂
Het is de bedoeling dat ik nu deze award aan zes andere bloggers geef. Helaas maar zes maar dat is de regel.

Ik vind Miranda’s blog altijd erg gezellig om te lezen. Ik was eigenlijk nooit zo van het quilten maar ik ben die kunst wel gaan waarderen sinds het lezen van Miranda’s blog.
Mede daarom krijgt zij van mij ook deze award.

De andere medebloggers aan wie ik deze award geef zijn:
Bianca, van Holland Ranch
waar ik best een keer van plek mee zou willen ruilen want zij runt een ranch in Texas!
Ciska in Pennsylvania
die altijd op een erg leuke manier haar kijk op het leven geeft
Annemiek in Ithaca,waar ik altijd gezellig even ‘op de koffie kom’ om onder andere te zien wat er in haar tuin groeit.
Dixiechick in Georgia, in wie ik best wat dingen van mezelf herken zoals het altijd bezig zijn, misschien omdat we allebei op dezelfde dag jarig zijn?
En: Bharti, mijn vriendin uit India die nu in Nederland woont met haar man en dochtertje.

Van harte gefeliciteerd allemaal :-)))

Entry filed under: Musical. Tags: .

Kruiden tijd Tuinset en logo

14 reacties Add your own

  • 1. Life Begins  |  juni 23, 2009 om 8:35 am

    wow..wat leuk !!
    gefeliciteerd!

    En hartelijk bedankt 🙂 !!
    Dat was lief.

    I am glad you love my blog.

    Beantwoorden
  • 2. Life Begins  |  juni 23, 2009 om 8:35 am

    wow..wat leuk !!
    gefeliciteerd!

    En hartelijk bedankt 🙂 !!
    Dat was lief.

    I am glad you love my blog.

    Beantwoorden
  • 3. DixieChick  |  juni 23, 2009 om 11:03 am

    Ik kan niet wachten om de filmpjes van je musical te zien! Ik krijg er helemaal weer zin door al je verhalen.

    En wat lief van de award! Echt heel erg bedankt! Nu moet ik maar snel een leuke post bedenken🙂

    Beantwoorden
  • 4. DixieChick  |  juni 23, 2009 om 11:03 am

    Ik kan niet wachten om de filmpjes van je musical te zien! Ik krijg er helemaal weer zin door al je verhalen.

    En wat lief van de award! Echt heel erg bedankt! Nu moet ik maar snel een leuke post bedenken🙂

    Beantwoorden
  • 5. Annemiek  |  juni 23, 2009 om 4:23 pm

    Geweldig, een staande ovatie! Ik vindt het super hoor dat je dit doet en er zoveel plezier aan hebt.
    Bedankt voor de award hoor!

    Beantwoorden
  • 6. Annemiek  |  juni 23, 2009 om 4:23 pm

    Geweldig, een staande ovatie! Ik vindt het super hoor dat je dit doet en er zoveel plezier aan hebt.
    Bedankt voor de award hoor!

    Beantwoorden
  • 7. Marjon  |  juni 24, 2009 om 5:29 am

    Jeetje, jullie moeten echt wel goed zijn, een staande ovatie krijgt niet iedereen! leuk dat het zo in de smaak valt, ik ben ook heel benieuwd naar het filmpje.

    Beantwoorden
  • 8. Marjon  |  juni 24, 2009 om 5:29 am

    Jeetje, jullie moeten echt wel goed zijn, een staande ovatie krijgt niet iedereen! leuk dat het zo in de smaak valt, ik ben ook heel benieuwd naar het filmpje.

    Beantwoorden
  • 9. Bianca (Hollandranch)  |  juni 24, 2009 om 4:37 pm

    Voel me zeer vereerd met de award ! ik ben heel slecht in awards uitdelen want ik heb maar een paar blogs die ik regelmatig lees ha ha

    Wat goed een staande ovatie !! super hoor. En als het filmpje er komt ga ik zeker kijken

    Beantwoorden
  • 10. Bianca (Hollandranch)  |  juni 24, 2009 om 4:37 pm

    Voel me zeer vereerd met de award ! ik ben heel slecht in awards uitdelen want ik heb maar een paar blogs die ik regelmatig lees ha ha

    Wat goed een staande ovatie !! super hoor. En als het filmpje er komt ga ik zeker kijken

    Beantwoorden
  • 11. Miranda  |  juni 24, 2009 om 8:12 pm

    Leuk Bibi! Het is je gegunt en ook ik kijk uit naar een stukje uit je toneelstuk. Bighug

    Beantwoorden
  • 12. Miranda  |  juni 24, 2009 om 8:12 pm

    Leuk Bibi! Het is je gegunt en ook ik kijk uit naar een stukje uit je toneelstuk. Bighug

    Beantwoorden
  • 13. Cisca  |  juni 25, 2009 om 6:55 pm

    Hehe, ik liep nog wat achter, maar bedankt hoor! Superlief, zo'n award krijgen…

    Beantwoorden
  • 14. Cisca  |  juni 25, 2009 om 6:55 pm

    Hehe, ik liep nog wat achter, maar bedankt hoor! Superlief, zo'n award krijgen…

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



