Laatste show:-(

juni 27, 2009 at 9:42 am 10 reacties

Vanavond is alweer de laatste voorstelling van de musical! Dat is snel voorbij gegaan zeg!
Zoveel voorbereiding en dan is het allemaal in vijf avonden en een middag voorbij.
Nog maar één kans om alles goed te doen, nog wat grappigs te bedenken om te roepen tijdens de carnival scene, te zorgen dat Greg niet weer in de menigte verdwaalt, en te genieten van dit hele gebeuren.
Hopelijk is er na de voorstelling nog animo om groepsfoto’s te maken want die hebben we nog helemaal niet!

Vandaag vindt ook de Liberty parade plaats, waar we niet aan mee gaan doen vanwege een stelletje party poopers. Ik heb ook geen zin om te gaan kijken, want ik heb het vorig jaar al gezien en veel is er niet aan. De parade in Blossburg is zo spannend als het maar kan worden in deze streek dus ik heb mijn portie al gehad dit jaar.
Het festivalletje zullen we wel even bezoeken want Scott zijn moeder staat er met loten. Maar voor de rest ben je er met twintig minuten wel doorheen.
Normaal is er elk jaar ook een kermis, en Liberty had dat wel kunnen betalen maar de kermis baas kreeg zoveel afmeldingen uit deze streek dit jaar, om economische redenen, dat hij ervan uitging dat ook Liberty af zou haken en hij had daarom zijn kermis al ergens anders opgesteld. Tsja. Dan is er weinig te beleven.

Voor de rest kan ik vandaag niet in het ritme komen. M’n haar is vet en het is buiten zonnig maar ook hangen er donkere wolken. En ik heb nergens zin in.
Ben misschien een beetje blue vanwege de laatste voorstelling vanavond. Ik zal het erg missen.

Entry filed under: Liberty, Liberty parade, Musical. Tags: .

Money talk Het doek valt en een picnic

10 reacties Add your own

  • 1. Marjon  |  juni 28, 2009 om 6:16 am

    Dus het leven in de schijnwerpers en het applaus bevalt je wel?
    Jammer dat het al weer over is voor je. Nu maar snel iets anders verzinnen zodat je niet in een gat valt.

    Wat een leuke foto boven je blog.

    Beantwoorden
  • 2. Marjon  |  juni 28, 2009 om 6:16 am

    Dus het leven in de schijnwerpers en het applaus bevalt je wel?
    Jammer dat het al weer over is voor je. Nu maar snel iets anders verzinnen zodat je niet in een gat valt.

    Wat een leuke foto boven je blog.

    Beantwoorden
  • 3. Annemiek  |  juni 28, 2009 om 7:09 am

    De laatste show blues… Wel een teken dat het erg leuk is geweest. Het lijkt me wel een gat waarin je daarna valt. Maar gauw wat vinden om het te vullen.

    Ben je al eens in Corning in het glasmuseum geweest? Als ik het goed heb ligt het ongeveer halverwege van ons, misschien kunnen we daar eens afspreken?

    Beantwoorden
  • 4. Annemiek  |  juni 28, 2009 om 7:09 am

    De laatste show blues… Wel een teken dat het erg leuk is geweest. Het lijkt me wel een gat waarin je daarna valt. Maar gauw wat vinden om het te vullen.

    Ben je al eens in Corning in het glasmuseum geweest? Als ik het goed heb ligt het ongeveer halverwege van ons, misschien kunnen we daar eens afspreken?

    Beantwoorden
  • 5. Natasja  |  juni 29, 2009 om 2:18 am

    Hè, jammer dat er een einde is gekomen aan de voorstellingen. Je kunt er wel met trots op terugkijken, toch? Maar zat er nou niet een ander project (the Endless Mountain Music Festival) op je te wachten? Ach, je hebt even een dipje, maar er komt vast wel iets anders op je pad! 🙂

    Beantwoorden
  • 6. Natasja  |  juni 29, 2009 om 2:18 am

    Hè, jammer dat er een einde is gekomen aan de voorstellingen. Je kunt er wel met trots op terugkijken, toch? Maar zat er nou niet een ander project (the Endless Mountain Music Festival) op je te wachten? Ach, je hebt even een dipje, maar er komt vast wel iets anders op je pad! 🙂

    Beantwoorden
  • 7. Bibi  |  juni 29, 2009 om 2:43 pm

    @Marjon, ik merk dat ik er wel energie van krijg, van op het podium staan, maar toen ik nog in bands speelde had ik juist niet…gek
    thanks over de foto
    @Annemiek, ik ben nog nooit in het glas museum geweest, dat lijkt me een heel leuk plan! Heb je misschien ook interesse in een workshop glasblazen daar?
    @Natasja, ja ik was er wel een beetje blue over maar aan de andere kant, zo heb ik weer meer tijd over voor al die andere dingen waar ik niet aan toe ben gekomen, ach zo blijft het leuk he?

    Beantwoorden
  • 8. Bibi  |  juni 29, 2009 om 2:43 pm

    @Marjon, ik merk dat ik er wel energie van krijg, van op het podium staan, maar toen ik nog in bands speelde had ik juist niet…gek
    thanks over de foto
    @Annemiek, ik ben nog nooit in het glas museum geweest, dat lijkt me een heel leuk plan! Heb je misschien ook interesse in een workshop glasblazen daar?
    @Natasja, ja ik was er wel een beetje blue over maar aan de andere kant, zo heb ik weer meer tijd over voor al die andere dingen waar ik niet aan toe ben gekomen, ach zo blijft het leuk he?

    Beantwoorden
  • 9. Annemiek  |  juni 30, 2009 om 12:48 pm

    Zo'n workshop heb ik altijd nog eens willen doen, de bloemen lijken me leuk om te doen (die op de website). Laat me maar weten wanneer het een keer uitkomt; ik geloof dat woensdagen en donderdagen de komende weken het best zijn (Niels gaat de andere dagen werken en heeft me als taxi nodig).

    Beantwoorden
  • 10. Annemiek  |  juni 30, 2009 om 12:48 pm

    Zo'n workshop heb ik altijd nog eens willen doen, de bloemen lijken me leuk om te doen (die op de website). Laat me maar weten wanneer het een keer uitkomt; ik geloof dat woensdagen en donderdagen de komende weken het best zijn (Niels gaat de andere dagen werken en heeft me als taxi nodig).

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



