Corning Glass Museum met Annemiek

augustus 18, 2009 at 9:32 am 2 reacties

Waar bloggen al niet toe kan leiden.
Ik vind het al ontzettend leuk om in blog contact te staan met andere dames van Nederlandse origine die hier naartoe zijn verhuisd, maar elkaar ontmoeten is natuurlijk nog veel leuker.

Annemiek en ik hadden het er onder andere via de comments op elkaars blog wel eens over om elkaar eens te ontmoeten. We wonen immers niet zo ver bij elkaar vandaan.
Annemiek kwam toen op het idee om eens halverwege af te spreken in Corning en zo kwamen we erop om een worskhop glasblazen te doen in het Corning Glass Museum.
Dus hebben wij gisteren samen onze eigen holiday ornaments gemaakt.
We waren erg goed, moet ik zeggen;-). Onze kunstwerken konden we niet gelijk meenemen dus een foto houden jullie nog tegoed.

We hadden onze tijd voor de workshop al vroeg geplanned dus vrijwel direct na de kennismaking gingen we al aan het werk. Maar we waren zo goed dat we snel klaar waren dus we hadden genoeg tijd over om te babbelen en wat rond te kijken in het museum.
Ik vond het erg leuk om elkaar te ontmoeten na zoveel van elkaar gelezen te hebben.
Je kent elkaar maar toch ook weer niet.
We praatten over van alles. Onder andere over hoe we hier terecht zijn gekomen, over eetbaar onkruid, over glasblazen als een (dure) hobby en Annemiek schildert zelf ook heel af en toe!

Annemiek, ik vond het harstikke leuk om je te ontmoeten en ik kom graag een keer met Scott naar Ithaca!

Entry filed under: uitgaan. Tags: .

Kijk eens naar het vogeltje Tatarataaaa

2 reacties Add your own

  • 1. Bianca (Hollandranch)  |  augustus 18, 2009 om 7:41 pm

    Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben , jammer dat ik zo ver weg woon (of jullie😉
    Ziet er al mooi uit die kleuren in die bol ! ben heel nieuwsgierig naar de ornamenten !

    Beantwoorden
  • 2. bagelsenspekkoek  |  augustus 20, 2009 om 8:25 am

    Ja ik vind het ook erg jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Maar ik zie ons wel een keer naar Texas komen hoor! Lijkt me harstikke leuk:-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



