Wizard of weeds

september 2, 2009 at 7:46 am 5 reacties

http://www.greenearthherbs.com/xcart/home.php?cat=257

Erg interessant, ik heb al een week niet meer in mijn eigen tuin geshopped want geen tijd maar komende week ga ik weer lekker wat plukken!

Entry filed under: Eetbaar onkruid, Kruiden. Tags: .

Waarschuwing: Deze blijft in je hoofd zitten! Upditjes en datjes

5 reacties Add your own

  • 1. Sisely  |  september 2, 2009 om 8:34 am

    Doe maar rustig aan, mm lekker uit eigen tuin plukken jammie jam. Het is ook nog eens gezonder.

    Beantwoorden
  • 2. Bianca (Hollandranch)  |  september 2, 2009 om 9:14 pm

    Ik kom niet verder meer dan water geven in de tuin, het ziet er hopeloos uit allemaal behalve dan wat nog wat water van mij krijgt om de dag maar het is veel te groot om allemaal water te geven.
    Hopelijk is niet alles dood tot in de wortels, in het weiland is een groepje eiken verdroogd inmiddels, zo zonde. Hopelijk krijgen we een natte herfst en kan ik nog wat groentes telen, heerlijk om te plukken uit eigen tuin !

    Beantwoorden
  • 3. miranda  |  september 3, 2009 om 8:32 am

    ben benieuwd wat jeweer gaat maken. Het soepie of de ingemaakte wortels? Of iets anders…..hoe zit het met de bee’s eigenlijk? Miranda

    Beantwoorden
  • 4. henray  |  september 5, 2009 om 5:45 am

    en er een pret sigaret van bouwen ? weeds😉

    Beantwoorden
  • 5. Toaske  |  september 5, 2009 om 11:43 am

    Geweldig initiatief van Cisca. Ik heb net even je ‘about me’ (interessant trouwens, wat zijn er toch veel verschillende levens!)gelezen en tja, als ik dan toch iets mag kiezen dan zou ik graag iets tai chi’igs, of iets met kruiden of een klein schilderijtje van je ontvangen. Ach, alleen het idee al dat er binnenkort een pakje uit Amerika hier gaat komen is al helemaal super! Ik mail je mijn adres wel even. Groeten, Toaske

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



