Nieuwe Blog

maart 23, 2010 at 3:09 pm 6 reacties

Hallo lieve lezers,
Vanaf nu komen al mijn nieuwtjes op het gebied van eetbaar onkruid en bijen voornamelijk op mijn speciaal daarvoor aangelegde website te staan:
“Edible wild plants, bees and other health stuff”
Hier zal ik ook wel blijven bloggen maar het wordt hier wel wat stiller de komende tijd want ik ben druk bezig met de workshop voorbereidingen.
De college informeerde me vandaag dat de eerste klas al aardig vol zit. SLIK! Hihi.
Het gaat echt gebeuren, spannend!!
Wish me luck!

Entry filed under: Eetbaar onkruid. Tags: .

gif. Vooruitgang en droom

6 reacties Add your own

  • 1. Natasja  |  maart 24, 2010 om 8:18 am

    Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je workshop. Zoals jij hier op je blog altijd met enthousiasme erover verteld, weet ik zeker dat je het in de klas helemaal gaat lukken. Toch super, dat je klas al aardig vol zit. Ik weet zeker dat jij je ziel en zaligheid er in gaat leggen. Nogmaals succes en ik lees graag hoe het is gegaan met je workshop! Nu ga ik naar je andere blog; die zal vast ook weer mooi en interessant zijn.

    Beantwoorden
  • 2. Sisely  |  maart 24, 2010 om 1:11 pm

    Doe maar rustig aan.En suc6 met je workshop.

    Beantwoorden
  • 3. Bianca (Hollandranch)  |  maart 24, 2010 om 7:21 pm

    I wish you LUCK ! dat klinkt al supergoed hoor ! ik weet zeker dat het leuk gaat worden en je site ziet er goed uit !

    Beantwoorden
  • 4. Annemiek  |  maart 26, 2010 om 6:26 am

    Good Luck! Dat loopt wel los!

    Beantwoorden
  • 5. roots2wings  |  maart 27, 2010 om 10:22 am

    Veel succes met je workshop!

    Beantwoorden
  • 6. Cisca  |  maart 29, 2010 om 2:26 pm

    Ik ben echt heel benieuwd. Zoals je zegt, nu gaat het echt beginnen. Veel succes!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



