Vrolijk Pasen

april 4, 2010 at 6:47 am 4 reacties

De ham en het lamsvlees en worteltjes moeten nog gemaakt.
Ik heb 30 gekookte eieren klaarliggen om door midden te snijden, een dropje Zaanse mayonaise erop te doen en in super dun gesneden dried beef te rollen.
De mix voor de bruchettas is klaar en moeten nog op de broodjes en dan in de oven, aardappelen staan op het vuur om daarna gebakken te worden.
De heerlijke saus voor de ham (van deze site gestolen) is gelukkig al klaar net als de overheerlijke kruidenboter met knoflook, italiaanse seasoning en parsley EN niet te vergeten, mijn beroemde key lime pie.
De kinderen van Scott’s neef hebben mij gister goed geholpen met het maken van paas mandjes met snoep voor Jackson en Ellie, en ze hebben 41 eieren verstopt in onze tuin.
Alleen heb ik heb er vanmorgen maar 25 gevonden… Maar het zijn gelukkig plastic eitjes met frutseltjes en snoep erin dus dat kan geen kwaad als er onverhoopt een paar blijven liggen.
De hele familie is hier om 1 uur, gister zijn een oom en tante uit Alaska hier aangekomen dus die schuiven ook gezellig aan.
Ik ga weer snel verder.
Vrolijk Pasen iedereen!

Entry filed under: Eten, Pasen. Tags: .

Vis, Lever en bloemetjes Paas diner

4 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  april 4, 2010 om 8:34 am

    Vrolijk pasen!
    Die eitjes zijn leuk.
    Ik heb altijd de eieren ’s morgens heel vroeg verstopt (echte gekookte),en dan nog zag ik een keer een kraai ermee wegvliegen🙂 Had die ook een goede pasen.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  april 4, 2010 om 7:04 pm

      HIHI grappig! Ik zag vanmorgen een haas weghuppelen toen ik de eieren aan het zoeken was, bracht me op een idee voor volgend jaar;-)

      Beantwoorden
  • 3. Petra  |  april 4, 2010 om 3:23 pm

    Leuk, zeg, zo’n uitgebreide Pasen met de hele familie! Veel plezier.

    Beantwoorden
  • 4. Bianca (Hollandranch)  |  april 4, 2010 om 9:00 pm

    Ziet er leuk uit ! veel plezier nog gewenst !

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



