On Cloud Nine

april 8, 2010 at 8:08 am 7 reacties

Ik hou van de Motown sound, van echte oude soul, liefst op vinyl met een paar kleine krasjes.
Als het kon zou ik die bands van vroeger willen zien optreden in de jaren zestig en zeventig.
Maar omdat dat niet kan gingen wij gister naar Williamsport om te genieten van het optreden van de Temptations!
De bezetting is al vaak veranderd maar er is nog steeds één originele Temptation.
Ik moet zeggen dat ik het jammer vond dat het een zit concert was, alleen de mensen vooraan hadden een beetje ruimte om te dansen. En dat de Temptations slecht zittende, lelijke oranje pakken droegen. Ook het geluid was niet zo erg goed.
Maar toch genoot ik er van, omdat ze geweldig zongen, omdat ik bijna alle nummers kende, omdat ze een jongen in het publiek een paar regels mee lieten zingen voor zijn vriendin (awww), omdat ik me haast kon inbeelden dat het 1965 was, omdat het publiek erg enthousiast was, omdat sommige mensen gekleed waren in de stijl van de jaren 70, (en omdat ik dat de volgende keer ook wil doen) en omdat ik weer nieuwe ideeen opdeed voor dance moves;-).



Ik kan er weer even tegenaan.
Ik hoorde trouwens dat de Four Tops ook weer heropgericht gaan worden.

Entry filed under: uitgaan, Williamsport. Tags: .

Paas diner Nummer twee en voorbereidingen

7 reacties Add your own

  • 1. Bianca (Hollandranch)  |  april 8, 2010 om 10:09 am

    Geweldig !!! Nu de Detroit Spinners nog
    Ga ze binnenkort maar eens downloaden voor de iPod.

    Beantwoorden
  • 2. B.  |  april 8, 2010 om 10:22 am

    Oh ja ook een goeie! Ik ga vanavond effe lekker plaatjes draaien denk ik haha

    Beantwoorden
  • 3. Petra  |  april 8, 2010 om 3:13 pm

    Wij zijn ook weleens naar een Temptations concert geweest hier bij Wolf Trap, goede beschrijving!

    Beantwoorden
  • 4. Annemiek  |  april 11, 2010 om 4:22 pm

    Leuk hoor!

    Beantwoorden
  • 5. Liesbeth  |  april 12, 2010 om 4:55 pm

    Heyeuh… film je ook nog die nieuwe dance-moves van je? .. I wanna see!

    Beantwoorden
  • 6. Sylvia  |  april 13, 2010 om 3:43 am

    berichtje van een lurker; mijn dochter van 15 is ook helemaal fan van de oude Motown en heeft op 2 april de Temptations en The FourTops ( ze zijn er dus alweer met ook 1 origineel lid ) in de HMH in A’dam gezien.

    groetjes,

    Sylvia

    Beantwoorden
    • 7. B.  |  april 14, 2010 om 11:38 am

      Hoi Sylvia, welkom op mijn blog:-). Wat grappig dat je dochter van 15 deze muziek ook zo goed vindt. Ik was ook 15 toen ik deze muziek begon te waarderen. Fijn te weten dat de Four Tops alweer bezig zijn, ik hou ze in de gaten:-)

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



