Day one

april 13, 2010 at 5:56 pm 4 reacties

We hadden dus geen mazzel.

Nadat de bulldozer meneer was vertrokken bij zijn vorige klus en op weg was naar ons, begaf een belangrijk onderdeel van zijn bulldozer het.
Ik ben normaal best heel vrolijk enzo maar als het iets te lang niet meezit verander ik in een Dragon Lady. And if mama ain’t happy, ain’t nobody happy!
Nou heb ik me altijd gestoord aan dat gezegde, maar Scott zegt dat dat echt zo gaat bij ons.
Maar vandaag, zijn de bulldozer mannen ein-de-luk begonnen. En heb ik op het dek lekker een vers klaargemaakte Catfish (alleen met zout, peper, marjoraam en thyme en een beetje meel voor een korstje YUM)gegeten en de gang van zaken gadegeslagen.
Volgens mij had ik in een vorig leven ook een luize leventje maar dan met veel personeel of slaven. Ik HOU ervan om te delegeren, mensen aan het werk te zien, het geluid van werktuigen te horen, te zien hoe dingen veranderen. Ja, dat gaat mij heel makkelijk af.

We hebben nu echt heel weinig tijd meer over om de tuin klaar te krijgen en hebben zojuist besloten om onze voorgenomen trip naar New York met de daarbij horende edible wild plant walk van Steve Brill af te zeggen om flink door te kunnen werken. (Want ik ga ook heus wel mijn handen uit de mouwen steken!)
Ook al weten we dat het waarschijnlijk hoe dan ook niet af gaat komen, in elk geval loop ik dan niet gestressed in New York rond.
En de vragen die ik voor Steve Brill had kan ik hem over de telefoon ook wel stellen.

Morgen zal ik wat foto’s plaatsen.

Ik had trouwens gisteravond weer een interessante droom. Ik werkte (alweer) voor president Obama, voor een evenement waar allerlei culturen bijeen kwamen, en of ik even verse vis en lunch uit Griekenland wilde gaan halen want daar zaten we toch vlakbij. Ik ging met Scott en een vriend naar een vissersdorpje. Het zag er zo mooi en schilderachtig uit, met bootjes in de haven, overal vrolijke mensen en winkeltjes met heerlijk verse vis en groenten.
In een winkeltje kocht ik deegpakketjes met allerlei soorten verse vulling erin. En verse vis. De pakketjes waren wel ontzettend duur, $6.79 per pakketje en die met vis was zelfs $7.50 maar die kreeg ik gratis omdat ik zoveel kocht. En toen gingen we ruines bekijken.
Dat was toch weer even een leuke vakantie zo tussendooršŸ™‚.

Heeft u trouwens opgemerkt dat er in mijn laatste titels getallen zitten? En dat ik op een vis-kick ben?

Entry filed under: Eten, Tuinieren. Tags: .

Nummer twee en voorbereidingen Tuinbroek, take two.

4 reacties Add your own

  • 1. Bianca Hendriks  |  april 13, 2010 om 9:56 pm

    Dat klinkt erg herkenbaar van die Dozer, was hier net zo met het maken van de pond en van de tractor van de buurman liep de radiator zo heet dat het ding bijna ontploftešŸ˜‰
    Maar zonder was het nu nog niet klaar geweest als ik het met de hand eruit had moeten scheppen maar ik herken je gevoelens ha ha

    Beantwoorden
  • 2. Liesbeth  |  april 14, 2010 om 3:52 pm

    pak aan!

    http://www.flixya.com/video/1336036/How_Not_to_Tow_a_Bulldozer

    Beantwoorden
    • 3. B.  |  april 14, 2010 om 4:50 pm

      lol wat een stelletje home simpsons!

      Beantwoorden
  • 4. Natasja  |  april 14, 2010 om 7:33 pm

    Het was me eerlijk gezegd nog niet opgevallen dat je cijfers in de titels gebruikt, maar nu je het zegt…ontzettend leuk! Ga er voortaan op letten hoor! Ben nu al benieuwd naar je volgende titel! Goh, die dromen van jou zijn wel bijzonder. Heel af en toe weet ik nog wat ik gedroomd heb, maar meestal wordt ik ‘blanco’ wakker of schrik ik wakker omdat ik denk dat ik val, ken je dat?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



