Nog meer klussen en een bekentenis

april 22, 2010 at 5:05 pm 5 reacties

Op de foto zie je nog niet veel maar het hele design is uitgelegd. De man met de verse aarde zou komen maar, wat een verrassing, die kwam niet.
Dus ik kan nog niets in de grond stoppen. Hopelijk morgen dan!



Verder is de douche bijna klaar om gevoegd te worden, wat Scott zal doen, heeft hij gezegd. Maar ik denk dat ik hem wel ga helpen want ik weet al wat voor rotklus het is.

En omdat mijn tuinbroek nog niet is aangekomen draag ik zolang -ik hoop dat u zit- de mom jeans van mijn schoonzus.
Zo, dat is eruit.
Het zijn de afgedankte ‘slanke’ jeans die mijn schoonzus mij vorig jaar gaf omdat zij ze niet meer aan kon. Ik vond ze wel makkelijk voor klussen, want ze zaten lekker ruim, en ook handig, geen inkijk van achteren.
En nu… zitten ze als gegoten. :-(((

Entry filed under: badkamer, Tuinieren. Tags: .

Klussen Tuin wens

5 reacties Add your own

  • 1. Bianca Hendriks  |  april 22, 2010 om 10:12 pm

    Ha ha ha, ik ben nog hard bezig 4 kg kwijt te raken van het hollands bezoek, het is er nog steeds niet af maar ik zit ook zoveel uren achter de compuut en dan verbrand je niet veel calorien tenslotte. Ik heb mijn korte broeken van vorig jaar uit de kast gehaald en ….. ze zitten veel te strak. Ik ken het gevoel😉😉 gewoon stevig in de tuin aan het werk ha ha

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  april 23, 2010 om 6:12 am

      Hahahaha, het is inderdaad al dat zitten achter die computer want echt vette dingen eet ik toch niet. Ik ben door die tuin werkzaamheden toch al een halve kilo kwijt. Dus er is hoop:-)

      Beantwoorden
  • 3. Liesbeth  |  april 23, 2010 om 1:36 am

    GOED BEZIG (met klussen / nestelen)…

    Mom- jeans!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    *valt op haar knieen*

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Beantwoorden
  • 4. Liesbeth  |  april 23, 2010 om 1:37 am

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

    Beantwoorden
    • 5. B.  |  april 23, 2010 om 6:11 am

      (snik) ja Liesbeth, het is zover….. Maar tegen de tijd dat jullie hier komen heb ik mijn eigen jeans weer aan! Tenminste… dat is wel echt mijn intentie. (hoopt dat het zal lukken ook nog!)

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



