Tuin wens

april 24, 2010 at 8:08 am 2 reacties

En dit hebben we gisteren allemaal gedaan, zoals je misschien ziet is er eindelijk nieuwe aarde gearriveerd.
Maar man, ligt het aan mij? Of kennen ze hier geen heerlijk rulle zwarte, makkelijk te scheppen aarde zonder stenen en rotsen erin?
Maar we doen het er maar mee.
<a

Ondertussen denk ik weer bij me zelf, dat dit toch echt weer typisch zo’n veel te ambitieus projectje is waar ik al weer snel genoeg van ga krijgen.
Ik ben eigenlijk meer een end-user. Ik wil een tuin die gereed is om planten in te stoppen. En eigenlijk moet die tuin gewoon door de crew van een tuin make-over programma in een dag in elkaar gezet worden. En als ze dan toch bezig zijn kunnen ze ook alle planten erin zetten.
En dan komt het hele dorp helpen en worden wij een dag naar een spa gestuurd.
En dan komen we aan het eind van de dag in een limo weer aan en staat er een grote bus voor de tuin, zodat wij nog niet kunnen zien wat er allemaal gedaan is. En dan roept iedereen: “MOVE THAT BUS!”, en dan moved die bus en dan, EN DAN.. slaken we een kreet van geluk, we zijn zo verrast en kijken onze ogen uit, wat een schitterende tuin, is die echt van ons? WOoooooW! Tranen stromen over mijn wangen, Scott moet ook een traantje wegpinken. Ik wapper mijn tranen droog en probeer zo mooi mogelijk blij huilend te kijken voor de camera. Oh ik ben heeelemaal overwhelmed! Oh its GORGEOUS!
De presentator leidt ons door onze nieuwe tuin. Het is precies zoals het moet zijn en alles staat al helemaal in bloei zelfs en de aarde is gitzwart en zonder rotsen en in de vlindertuin staat een super mooi miniatuur paleisje voor de vlinders met een spa en met de mooiste bloemen en modderbaden. En voor alle planten waarvan ik de wortels gebruik voor consumptie, hebben ze speciale raised beds gebruikt die automatisch gelift worden met rulle aarde waar je de wortels met je pink uit kan trekken. En alle bedden worden automatisch gesproeid en hebben hi-tech organic fertilizer refill aparaten die je niet hoort of ziet.
Dat zou toch mooi zijn allemaal.
Helaas is het net even anders.

Entry filed under: Eetbaar onkruid, Tuinieren, visioen. Tags: .

Nog meer klussen en een bekentenis De eerste planten

2 reacties Add your own

  • 1. Nynke, nu nog uit CT, straks ook PA  |  april 26, 2010 om 6:04 pm

    Wat een project zeg, geweldig dat je dat gaat doen (tja, wel veel werk inderdaad.. ik vind mijn tuintje.. dat errug klein is vergeleken met die van jou, al een hele taak.
    Trouwens, een tuinbroek lijkt me ook wel wat, waar koop je die? (ik wil dan wel een beetje een leuke en neem aan dat jij wat leuks hebt gevonden).
    Hoe ver woon je trouwens van State College (PA)??

    Beantwoorden
  • 2. B.  |  april 26, 2010 om 6:42 pm

    Hoi Nynke, die tuinbroek heb ik online bij WorkingGear.com gekocht. Alleen is het maar een heel gewone waarvan ik denk dat ie heel ruim zit, zoals ik van andere klanten heb gelezen.
    Ik heb de broek nog steeds niet binnen dus ik kan niet zeggen hoe betrouwbaar deze web shop is.
    Leuk dat je naar State College verhuist, er is in elk geval leven in de brouwerij daar:-) Wij zitten er zo’n 2.5 uur vandaan.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



