mei 5, 2010 at 9:27 am 11 reacties

Papa
Lieve Papa, ik zal je verschrikkelijk missen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Mijn eerste officiele workshop Verder

11 reacties Add your own

  • 1. DixieChick  |  mei 5, 2010 om 9:48 am

    Ik las het al op je Facebook pagina – wat een verschrikkelijk nieuws. Wat moet dit een moeilijke periode voor je zijn…ik wil je heel veel sterkte toewensten, en weet dat ik aan je denk!

    Hugs,
    Judith

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  mei 5, 2010 om 6:50 pm

    Wat erg om hem zo opeens te moeten missen. Ook van mij veel sterkte gewenst!

    Beantwoorden
  • 3. Bianca Hendriks  |  mei 5, 2010 om 8:28 pm

    Wat een prachtige man, zo’n lief gezicht. Heel dikke hug van hier en heel veel sterkte gewenst met dit verschrikkelijke verlies ! Ik zit hier al met tranen in mijn ogen, wat moet het voor jou niet zijn.

    Beantwoorden
  • 4. Liesbeth  |  mei 6, 2010 om 2:51 am

    Ow Bibi! Wat verschrikkelijkšŸ˜¦
    en wat een mooie foto inderdaad.
    Heel veel sterkte deze tijd

    Als de poten die onder je stoel vandaan gezaagd worden, zo omschreef een collega van me het gevoel van het verlies van een ouder… ik vind dat ze gelijk heeft.. het is zwaar… sterktešŸ˜¦

    XXXXXX

    Beantwoorden
  • 5. Petra  |  mei 6, 2010 om 6:55 am

    Wat een enorm gemis zo plotseling.
    Heel veel sterkte Bibi.

    Beantwoorden
  • 6. Natasja  |  mei 6, 2010 om 5:57 pm

    Bibi, ik weet niet wat ik lees. Heel veel sterkte met het verlies van je vader. Wat een mooie foto! Elk afscheid is een geboorte van een herinnering. Hoe moeilijk het nu ook is, koester de mooie momenten! Ik wens jou en je familie veel kracht…voor nu en voor straks.

    Beantwoorden
  • 7. Petra  |  mei 8, 2010 om 5:04 pm

    Al ben ik laat, mijn condoleances zijn niet minder gemeend. Wat een moeilijke tijd voor je. Heel veel sterkte!

    Beantwoorden
  • 8. Marjon (vana)  |  mei 13, 2010 om 8:17 am

    Bibi, ik lees het nu pas. Ik wens je heel veel kracht om dit zware verlies te verwerken.
    Ik hoop dat je over een tijdje terug kunt denken aan alle fijne herinneringen die je aan je vader hebt.
    Heel veel sterkte.

    Marjon

    Beantwoorden
  • 9. Nynke, nu nog uit CT, straks ook PA  |  mei 16, 2010 om 5:39 pm

    Bibi, wat erg zeg! En zo plotseling. Heel veel sterkte, dikke knuffel! En ja, een prachtige man zo te zien!

    Beantwoorden
  • 10. B.  |  mei 16, 2010 om 6:26 pm

    Allemaal ontzettend bedankt voor jullie medeleven. Het is nu even een zware tijd maar we moeten er maar wat van maken.

    Beantwoorden
  • 11. Miranda Sol  |  juni 2, 2010 om 1:51 pm

    Gecondoleerd met het verlies van jou vader….. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



