Allerlei

juni 1, 2010 at 3:55 pm 5 reacties

Nu Scott in de garage zijn vandaag aangeschafte nieuwe Weber grill aan elkaar aan het zetten is in de garage, onze vrienden een paar dagen in ons vakantie huisje aan een creek verblijven, nichtje Ellie daarnet is opgehaald door haar moeder nadat ik een paar uurtjes op haar heb gepast en zij me super goed heeft geholpen met het schoonmaken van paardebloem wortels (al was het natuurlijk meer moddersoep maken en met water spelen), heb ik even tijd om weer wat te bloggen.
Wel met een knorrende maag, maar gelukkig hoef ik niet te koken vandaag, want er is nog eten over van de Memorial day picnic van gister en Scott gaat zometeen een paar steaks grillen op zijn mooie nieuwe grill.

Mijn workshop van aankomende zaterdag gaat waarschijnlijk ook weer niet door omdat er te weinig aanmeldingen zijn. Dat geeft toch te denken…
Ik weet ook wel dat iedereen nu druk aan het tuinieren is en dat er aankomend weekend vooral veel graduation parties geplanned zijn. Maar toch.

Ach, het haalt ook weer wat druk van de ketel want mijn tuin heeft nog de nodige manuren nodig en ook wij worden met onze vrienden op zaterdag bij mijn Filipijnse vriendin in Blossburg verwacht op de graduation party van haar dochter.

Onze vrienden vermaken zich hier enorm. Ze zijn ook echte natuur liefhebbers, gek op vogels spotten en wandelen. Dus ze halen hier echt hun hart op.
Ook hebben ze al een tocht gemaakt naar Canada, de Finger lakes en Niagara Falls.
Da’s toch ook wat, daar ben ik zelfs nog nooit geweest! En we hebben zelfs nog nooit in ons eigen vakantie huisje overnacht.

Eigenlijk omdat we het altijd druk hebben maar ik heb mijn moeder (en mijn vrienden) moeten beloven dat ik volgende week wat tijd vrij maak want wij gaan volgende week een paar dagen met ze mee zodat ik ook eens wat van mijn nieuwe land zie.

Daar heb ik altijd bezoekers van het thuisfront voor nodig, want met zijn tweeen gaan we eigenlijk nooit op leuke uitstapjes.
Als we alleen zijn en druk met onze projecten vind ik dat ook helemaal niet erg, dan ben ik zelf eigenlijk vaak degene die zegt dat we beter kunnen doorwerken want dan-is-het-maar-gedaan en kunnen we er later de vruchten van plukken. Maar, wie weet is er wel geen later he?

Ondertussen is er een buurman langs gekomen om Scott wat te vragen over gasboringen. Het ziet ernaar uit dat dat weer lang gaat duren want de landkaarten zijn inmiddels weer tevoorschijn gehaald. Dus ik neem maar wast een stuk beer can chicken van gister, want nu heb ik echt honger!

Entry filed under: Eetbaar onkruid, Natuur, Reizen, Tuinieren. Tags: .

Ups en downs Nog even geduld a.u.b.

5 reacties Add your own

  • 1. Liesbeth  |  juni 1, 2010 om 4:28 pm

    Je mag Mathilde en mij natuurlijk ook ALLES laten zien binnenkort🙂
    Misschien is er geen later: jah! maar ook… soms is rustig aan doen en genieten van de dagelijkse dingen ook wel goed toch (hoor tussen de regels een vermoeide vrijgezel🙂 )

    xx – tot snel

    Beantwoorden
  • 2. Miranda Sol  |  juni 2, 2010 om 1:45 pm

    Achlievertje, wat heerlijk weer om even bij te lezen. Hopelijk kunnen ook wij a.s weekeinde weer eens \bbq, nu onze Ameikaanse gastanks hier worden gevuld ….

    Beantwoorden
  • 3. Petra  |  juni 2, 2010 om 4:39 pm

    Goed, dat je er op uit gaat. Er zal vast altijd van alles te doen zijn, maar soms is een complete verandering van omgeving “just what the doctor ordered”. Alvast veel plezier!

    Beantwoorden
  • 4. Bianca Hendriks  |  juni 2, 2010 om 7:59 pm

    Is zeker goed voor je erop uit te gaan, maar bij ons gaat het net als bij jullie😉
    Ik denk dat iedereen inderdaad druk is met alle graduations, de supermarkt puilt uit van de grad. taarten.
    En een kip uit de Weber, dat is zoooo lekker met die Webersmaak erin (grote kip een uurtje erin laten met de deksel dicht en de luchtgaten bijna dicht, dan rookt ie bijna) mmmmm

    Beantwoorden
  • 5. Annemiek  |  juni 5, 2010 om 6:29 am

    Lekker erop uit.
    Jammer dat er zo weinig aanmeldingen zijn voor de workshop. Hopelijk bij de volgenden meer.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



