Tuin foto enzo

juni 26, 2010 at 12:55 pm 4 reacties

Waar wij wonen vinden onze gasten het altijd geweldig. Onze vrienden verbleven hier onlangs drie weken maar we hebben nog niet de helft gedaan van wat we dachten te kunnen doen. We hebben zelfs de bijen niet geinspecteerd, want we hadden op ’t schema ook: de Grand Canyon, Wellsboro, Niagara Falls, onze Fish cabin in een nabijgelegen dorp, een graduation party, Little Pine State Park, wijn proeven bij Seneca lake, een Coal festival, vele boemelavondjes met platenspeler op het dek, helaas onsuccesvolle zoektochten naar beren, mij helpen met het opgraven van paardebloem wortels en tuin werkzaamheden;-), een memorial BBQ met de familie en als afsluiter de Morris snake hunt.

Er waren ook weer ontzettend veel kodak momenten die ik maar beter niet kan plaatsen haha. En dan was er nog de gecancelde vlucht terug naar Nederland zodat onze vrienden nog een dag extra bij ons bleven.

(Kijk mam, ik heb Sig jouw laarzen geleend hihi)

We zijn weer druk met van alles waar ik jullie niet mee lastig zal vallen en ik weet dat jullie nou wel erg nieuwsgierig zijn geworden naar mijn tuin.
Daarom, hier ’n bescheiden foto:

De bloemen komen maar langzaam op, omdat we zo hoog zitten, maar goed. Dus, over een tijdje, hopelijk een meer bloemige foto.
Er zit ook een vlindertuin in maar nu heb ik besloten dat ik het design wil veranderen, terwijl alle bloemen er al inzitten. Maar als ik het nu niet doe wordt het volgend jaar weer niets. Dus, aan de slag maar weer.

Vandaag is er het Blockhouse festival maar de afgelopen jaren dat ik er ben geweest was er niets aan dus dit jaar sla ik over. Want die paar stands en kermis attracties en vet eten, daar ben ik zo op uitgekeken. Ik ga vanavond alleen naar het vuurwerk kijken want dat vind ik nog wel leuk.

Maar, nu eerst hardlopen en dan de bijen inspecteren.

Entry filed under: Eetbaar onkruid, Tuinieren. Tags: .

Nog even geduld a.u.b. Eetbare paddestoel

4 reacties Add your own

  • 1. Liesbeth  |  juni 26, 2010 om 2:27 pm

    leuk om te zien hoe het geworden is! We mogen het bijna live aanschouwen🙂

    Beantwoorden
  • 2. roots2wings  |  juni 27, 2010 om 6:56 am

    Dat ziet er leuk uit, die tuin!
    En verplanten terwijl de bloemen er (bijna) in staan, geeft je wel een veel duidelijker zicht op het eindeffect. Dus dat wordt volgend jaar dubbel genieten omdat het dan waarschijnlijk nog mooier is.

    Beantwoorden
  • 3. Annemiek  |  juni 27, 2010 om 7:22 am

    Die tuin ziet er goed uit.

    Beantwoorden
  • 4. Alwin  |  juni 29, 2010 om 8:01 am

    Hmmm ik moet met mijn enorme slangen-fobie natuurlijk toch weer even weten wat de Morris snake hunt is….. Ik ga denk ik maar even Kookulun.
    Veel plezier alvast gewenst met onze oud-collegaatjes, het illustere duo L & M (ja, en dat is dan weer een sigarettenmerk).

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



