En voila!

augustus 17, 2010 at 3:25 pm 14 reacties

Eindelijk heb ik wat foto’s gemaakt van de tuin.
Het is op het moment niet zo’n fotogenieke tuin, ondermeer door het groeihoogte probleem wat ik in mn vorige post aangaf, dus ik heb gewoon wat foto’s genomen van planten en bloemen in mijn tuin en ook enkele bewoners en vaste bezoekers.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.


Entry filed under: Eetbaar onkruid, Tuinieren. Tags: .

Tuin tour voor de tuin club Verse honing

14 reacties Add your own

  • 1. Bianca Hendriks  |  augustus 17, 2010 om 6:19 pm

    Petje af hoor voor hoe het eruitziet ! prachtige bloemen en heel mooi groen allemaal ! En dit is nog maar het eerste jaar, volgend jaar zal het nog veel mooier zijn.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  augustus 19, 2010 om 11:32 am

      Dankje! Ik hoop het ook:-)

      Beantwoorden
  • 3. roots2wings  |  augustus 18, 2010 om 5:06 am

    Wat een paradijs!

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  augustus 19, 2010 om 11:33 am

      Dankje! We genieten er ook van.

      Beantwoorden
  • 5. Petra  |  augustus 18, 2010 om 5:42 pm

    Prachtig allemaal! En schitterende foto’s. Ik kan niet wachten tot we de eerste monarchs op onze vlinderstruiken hebben!

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  augustus 19, 2010 om 11:47 am

      Dankjewel! That means a lot coming from you:-)

      Beantwoorden
  • 7. Annemiek  |  augustus 19, 2010 om 5:46 am

    Prachtige foto’s!

    Beantwoorden
  • 8. B.  |  augustus 19, 2010 om 11:47 am

    Dankje:-)

    Beantwoorden
  • 9. Nynke (nu uit State College, yay!)  |  augustus 28, 2010 om 4:31 pm

    geweldig! Ik wil ook zo’n tuin!🙂 (en nu zitten we wel weer heel leuk in PA maar helaas in een appartementje met kleine patio of het noordwesten.. nog tip??
    Ik weet inmiddels wel aardig wat over groentetuinieren, maar verder weet ik niet zoveel van kruiden en bloemen enzo, maar lijkt me superleuk om ook meer over te leren!

    Beantwoorden
  • 10. B.  |  augustus 30, 2010 om 7:08 am

    Hey Nynke, hoe bevalt het in State College? Een kleine patio op het noordwesten…hm. Challenging. Ik zit zelf ook met een front porch op het Noorden waar ik alleen maar schaduw planten kan plaatsen.
    Maar het leuke is dat er spontaan een enorme pompoenplant is gaan groeien. Lady’s mantle doet het daar ook goed en Hostas. En er groeit ook thyme met kleine bloemetjes, geen idee hoe dat daar terecht is gekomen maar het groeit enorm goed daar.

    Beantwoorden
  • 11. Nynke (nu uit State College, yay!)  |  augustus 30, 2010 om 7:40 am

    oh, leuk, die thijm en pompoenplant!
    Ik ga eens zoeke naar een Lady’s mantle (hoewel ik eerst even moet googlen om te kijken hoe het eruit ziet :))
    Het bevalt ons hier weer ontzettend goed, leuk stadje, niet te groot, niet te klein, niks is ver weg, er is van alles te doen, mooie omgeving, leuk om te hiken.. en State College is erg ingericht voor wandelaars en fietsers (vanwege alle studenten), kortom hier wil ik nog wel een tijdje blijven (maar dan het liefst in een huis met tuin!).Hoever woon jij hier nu vandaan?
    Bedankt voor de ideeen!!

    Beantwoorden
  • 12. Nynke (nu uit State College, yay!)  |  augustus 30, 2010 om 7:42 am

    oja, ik weet t weer🙂 die heeft mijn moeder ook in haar tuin.. maar hoe heet ie ook alweer in het NLs??

    Beantwoorden
    • 13. B.  |  augustus 30, 2010 om 8:24 am

      Vrouwenmantel is de Nederlandse naam en de latijnse naam is Alchemilla vulgaris. Wij zitten ongeveer twee uur bij jullie vandaan. Ik ben een paar keer in State College geweest en vond het ook een prettige sfeer, netjes, een aardige variatie qua mensen. Als mn man weer naar State College gaat voor een meeting kan ik misschien eens mee, lijkt me leuk om elkaar te ontmoeten:-)

      Beantwoorden
  • 14. Nynke (nu uit State College, yay!)  |  augustus 30, 2010 om 12:24 pm

    oja natuurlijk vrouwenmantel (duh)
    Ja, State College is een prettige plek om te wonen! Ja, kom langs!!!!!!!!! Lijkt me ook super leuk om jou te ontmoeten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



