Verse honing

augustus 19, 2010 at 2:25 am 4 reacties

Het was weer tijd voor een kleine inspectie bij m’n bijen. Het was eigenlijk een hele egoistische inspectie want het ging me alleen maar om de honingraten, de soort die je zo uit het frame kan snijden met was en al.
En dat was er genoeg! Zie hier het resultaat.
Krijgen jullie daar geen trek van?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Entry filed under: Bijen. Tags: .

En voila! Elderberry (Vlierbessen) jelly

4 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  augustus 19, 2010 om 6:30 pm

    Wauw die bijtjes hebben hard gewerkt!

    Ik heb die granola deze week gemaakt, lekker hoor. Dat wordt mijn nieuwe favoriete ontbijt.

    Beantwoorden
  • 2. B.  |  augustus 20, 2010 om 9:50 am

    Ja heerlijk is die he? Ik was zelf nooit zo’n fan van granola maar deze is inderdaad errug lekker.
    De bijtjes zijn inderdaad flink bezig, helaas heb ik wat mijten ontdekt. Ik hoop maar dat die vanzelf weer weggaan.

    Beantwoorden
    • 3. Petra  |  augustus 20, 2010 om 9:01 pm

      Niemand hier vindt honing lekker, maar ik ben er gek op! Zo’n graad, yum!

      Beantwoorden
      • 4. B.  |  augustus 23, 2010 om 11:58 am

        Ik neem elke dag een schepje, ik blijf zo’n graad ook een bijzonder idee vinden.

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



