Working the plan.

november 21, 2010 at 10:44 am 10 reacties

En nog steeds hebben wij hier geen sneeuw! Hoeraaaa!
Het is zelfs zonnig en aangenaam buiten. Maar ik kan het mooie weer alleen vanuit huis bewonderen want in het kader van “Plan the work and then work the plan” zit ik sinds kort op een schema.
De ene week studeer ik, de andere week schilder ik. En dat werkt al twee weken erg goed.

Het is echt nodig om zo’n schema te hebben anders schiet het niet op met mijn kruiden studie en mijn doel om professioneel te schilderen.
Met mijn kruiden studie heb ik minstens een half jaar stil gestaan dus ik heb daar veel te herlezen, herleren en in te halen.
En met het schilderen ben ik nog steeds erg zoekende naar stijl en aan het worstelen met compositie.
Deze heb ik een paar dagen geleden geschilderd naar een foto die ik vorig jaar heb genomen:

Rose hips in winter 11"x14" - oil on canvas panel


Ik moet nog steeds een schilderijtje maken voor onze kerstkaart dit jaar. Het was voor dit project wel fijn geweest als het flink had gesneeuwd zodat ik goede foto’s kon maken om mee te schilderen maar op zich kan ik ook wel wat sneeuw ‘verzinnen’.

studie voor kerst kaart


Snel maar verder!

Entry filed under: Kruiden, Schilderen.

Taste of home Happy Thanksgiving

10 reacties Add your own

  • 1. Petra  |  november 21, 2010 om 1:06 pm

    Mooie schilderijtjes!

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  november 22, 2010 om 6:40 pm

      Dankje!

      Beantwoorden
  • 3. Bianca Hendriks  |  november 21, 2010 om 6:17 pm

    Dat is erg altijd, herlezen en opnieuw weer leren maar als het interessant is scheelt dat al een heel stuk.
    Hier is het vandaag eigenlijk ineens best warm weer maar donderdagnacht kan het gaan vriezen met regen, straks hebben we eerder sneeuw dan jullie πŸ˜‰ πŸ˜‰

    Leuke kleuren in je schilderijtjes

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  november 22, 2010 om 6:42 pm

      Wij krijgen misschien komend weekend wat sneeuw, ben benieuwd of het zo is en zo niet, waar het eerder valt, bij jullie of bij ons πŸ˜‰

      Beantwoorden
  • 5. Annemiek  |  november 21, 2010 om 8:26 pm

    Mooi! Sta ik op je kerstkaartenlijst? πŸ˜‰

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  november 22, 2010 om 6:46 pm

      Jazeker:-), Ik dacht dat ik je adres al had maar toch niet, zou je me die nog kunnen sturen?

      Beantwoorden
  • 7. Liesbeth  |  november 22, 2010 om 3:19 am

    Goed bezig jij! Stuur ff wat van die motiverende plan vibes deze kant op. Ik heb het ook nodig!

    En.. die strikkies, zitten die echt om je huis of heb je die er ook bij verzonnen?

    Beantwoorden
    • 8. B.  |  november 22, 2010 om 6:47 pm

      bzzzzzzzz bij deze verse motiverende plan vibes ;-).
      Die strikkies zitten er volgende week echt op, vind je het wat?LOL

      Beantwoorden
  • 9. Natasja  |  november 22, 2010 om 8:21 am

    Er schuilt een ware artist innje. Mooie schilderijtjes hoor. Ben benieuwd wat voor creatiefs je nog meer gaat maken.

    Beantwoorden
    • 10. B.  |  november 22, 2010 om 6:48 pm

      Dankjewel, ik ben er hard mee bezig dus hopelijk heb ik volgend jaar een aardige portfolio.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



