kinderportret studie

november 30, 2010 at 3:05 pm 4 reacties

Een studie voor neefje Jackson’s project. Ik had ‘m hier even opgezet omdat een vriendin ‘m wilde zien en die had problemen met het openen van foto’s op haar computer, dus maar even zo gedaan.

Voor de rest nog druk bezig met de kerstkaart schilderij, morgen is ie eindelijk af en kan ik mijn order invoeren bij Shutterfly!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Chocolate tart Vreselijk weer weer

4 reacties Add your own

  • 1. Petra  |  november 30, 2010 om 5:30 pm

    Erg mooi vind ik het, zijn ogen spreken en dat lijkt me heel moeilijk om te schilderen.

    Beantwoorden
  • 2. B.  |  december 1, 2010 om 11:06 am

    Kinderen zijn op zich ook lastig te schilderen omdat ze nog niet heel sterke gezichtslijnen hebben maar des te beter om te oefenen.

    Beantwoorden
  • 3. roots2wings  |  december 2, 2010 om 6:52 am

    Portretten schilderen of tekenen, ik moet er niet aan denken! Zooo moeilijk! Maar deze ziet er leuk uit!

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  december 3, 2010 om 11:29 am

      Danku;-)

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



