Vreselijk weer weer

december 1, 2010 at 11:01 am 6 reacties

Het is de laatste dagen vies weer. Het regent al twee dagen lang keihard en de kreek achter ons huis staat nu zo hoog dat we hem vanuit het huis de hele weg kunnen zien, terwijl we normaal alleen hier een daar wat stukjes kreek kunnen zien vanaf ons dek. We kunnen hem ook goed horen, want het is nu geen vrolijk kabbelend kreekje maar een enorm geraas. Nu ik dit schrijf is het net begonnen met hagelen en we krijgen ook nog sneeuw vandaag. ’s Nachts stormt het hevig en voelen we het huis flink schudden door de zware windstoten. Ik heb al twee nachten niet geslapen door de herrie van buiten.

Dus ik blijf weer binnen vandaag. Ik maak vandaag het kerstkaart schilderij af en luister ondertussen naar afleveringen van ‘Columbo’ op Netflix.
Gisteren hebben we besloten om ergens in januari of februari een roadtrip te gaan doen naar zonniger oorden. Key West lijkt ons wel leuk of Arizona.
We zien wel, zolang we hier maar weg kunnen!

Entry filed under: winter. Tags: .

kinderportret studie winter blues.

6 reacties Add your own

  • 1. Liesbeth  |  december 1, 2010 om 12:14 pm

    Hey Moppie: ’t is hier niet beter. sneeuw en gevoelstemperatuur 15 graden!!! BAH

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  december 3, 2010 om 11:26 am

      Bleh!!

      Beantwoorden
  • 3. Petra  |  december 1, 2010 om 4:59 pm

    Bah, niets aan zullk weer! Hier is het wel koud, maar gelukkig zonnig, na even overnacht wat zware regen. Helemaal gelijk, dat je naar zonniger oorden wilt!

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  december 3, 2010 om 11:27 am

      De zon verschijnt hier ook af en toe maar steeds maar heel kort.
      Ik ben bang dat ik toch maar vitamine D moet nemen want ik kom echt amper nog buiten.

      Beantwoorden
  • 5. Annemiek  |  december 1, 2010 om 7:32 pm

    Kaat, naat en shuverig zouden ze in Zuid-Limburg zeggen. Zelf de honden moest ik naar buiten trekken in de harde regen vanmorgen. Ze wilden niet.

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  december 3, 2010 om 11:28 am

      Haha grappig die uitdrukking, zo voelt het hier ook.
      Ik geef de honden hebben groot gelijk;-)

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



