Typisch hollandse ‘service’. Mijn ervaring met Boeketcadeau.nl oftewel dynalogic.eu

januari 27, 2011 at 6:49 pm 13 reacties

Mijn moeder werd vandaag 60(HOERA)!

Omdat wij al van plan waren om rond september naar Nederland te komen voor een paar weken en omdat we anders altijd met slecht weer in Nederland zijn en omdat Scott dan niet mee zou kunnen, besloten we om deze trip niet te maken. Liever betalen we dan een ticket voor mijn moeder zodat zij hier kan komen.

Uiteraard had ik wel een mooi boeket besteld.
Om het boeket tussen 8 en 12 ’s morgens te laten bezorgen moest ik extra betalen, wat ik ook heb gedaan.

Om acht uur ’s ochtends mijn tijd, check ik de tracking site die ik van dit bedrijf door had gekregen maar de status stond nog steeds op:
“Geplande levertijd tussen 10 en 12.”
Maar het was inmiddels al twee uur ’s middags.

Ik bel dus naar dat bedrijf en de medewerker die ik aan de telefoon krijg ziet niets in het systeem.
Na wat gezoek gaat hij de bezorgers bellen maar die krijgt hij niet te pakken.
Of ik om vijf uur Nederlandse tijd even terug kan bellen want mij terug bellen, heulemaal in de States, daar wordt de baas niet blij van.(godallemachtig!), maar met frisse tegenzin in zijn stem kreeg ik het goede nieuws dat ik ook per e-mail op de hoogte kon worden gehouden.
Nou doe dat dan maar meneer.

Krijg ik even later dit terug per e-mail:
“De bloemen die heeft laten bezorgen, zijn niet bezorgd omdat er niemand aanwezig was. Bij de buren deed er ook niemand open. De koerier heeft een kaartje in de bus gedaan.
Hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.”
Call me crazy maar ik vraag me dan af:
1, Waarom betaal ik extra als er toch niet binnen die toch al erg ruime tijds spanne geleverd ging worden.
2, Als ze niet op tijd konden leveren, waarom hebben zij mijn moeder niet gebeld, want ik moest bij de bestelling immers ook haar nummer doorgeven voor dit soort gevallen.
3, Waarom liegen ze over het feit dat de buren niet thuis waren want die waren wel gewoon thuis.
4, Wat staat er op het briefje en wat moet er nu gebeuren??
Maar de klantenservice is gesloten en niemand beantwoord nog mailtjes, telefoontjes of chat aanvragen.

Mijn moeder was vandaag tot een uur (13:00) ’s middags thuis en dat is een heel uur na de afgesproken leverings periode.
Mijn moeder komt ’s avonds thuis en vindt een briefje in de bus en dat briefje was getekend om 13:10
Er was geen enkele moeite gedaan om de bloemen bij de buren af te geven, of haar even te bellen. Nee, mijn moeder moet nu zelf naar ze bellen om een nieuwe “leverings afspraak” te maken.
Leuke verassing zeg, en lekker professioneel ook.

Boeketcadeau.nl oftewel dynalogic.eu: YOU SUCK!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Damiani wijnproeverij Begrafenis ,Yoga en het kerk leven.

13 reacties Add your own

  • 1. Bianca Hendriks  |  januari 27, 2011 om 7:04 pm

    Ik denk dat het overal hetzelfde probleem is: totale onverschilligheid, het lijkt wel of het steeds vaker voorkomt en ik heb er net zo’n hekel aan maar ik zou niet weten wat ertegen te doen, klachten indienen worden ze toch ook niet warm of koud van want dan bij jij waarschijnlijk nog een “zeikerd” ook in hun optiek.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  januari 28, 2011 om 8:17 am

      Ja dat is het, onverschilligheid. En vooral niet denken dat je als klant ergens recht op hebt.
      Ik heb het bedrijf ook al een klachten brief gestuurd. Krijg ik een antwoord terug dat ik de klacht naar iemand anders moet sturen. (want ja, e-mails doorsturen binnen het bedrijf is natuurlijk niet mogelijk). Maar ja, er valt zowiezo geen eer aan te behalen.
      Ik zag een paar review sites waar dit bedrijf ook gereviewed kan worden. Dat lijkt me meer nut hebben.

      Beantwoorden
  • 3. Annemiek  |  januari 27, 2011 om 7:08 pm

    Wat rot zeg! Het is niet bepaald goedkoop om bloemen te laten leveren, en dan zo’n stinkende service!
    Nog proficiat aan je moeder!

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  januari 28, 2011 om 8:19 am

      Dankje:-) Inderdaad, stinkende service. Waarom had ik ook gedacht dat het anders zou gaan… Wat dat betreft ben ik hier in de VS wel verwend.

      Beantwoorden
  • 5. Petra  |  januari 27, 2011 om 8:44 pm

    Heel vervelend! Daarom gebruik ik alleen Fleurop, als ik in Nederland bestel. Of een plaatselijke bloemist. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik hoop, dat hun bloemen tenminste mooi zijn voor je moeder.

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  januari 28, 2011 om 8:20 am

      Ik zou normaal ook Fleurop gebruikt hebben maar ik zag er dit keer geen geschikte boeketten tussen zitten. Ik heb best wat tijd gestoken in het vinden van een boeket wat bij haar zou passen, dan moet je net wat goeds tegenkomen.

      Beantwoorden
  • 7. Petra uit NC  |  januari 28, 2011 om 5:22 am

    Ik gebruik altijd bloemen.nl, nog nooit problemen gehad. Onlangs ook http://www.greetz.nl geprobeerd, daar kun je een kaartje maken en er kadootjes bij bestellen, o.a. bloemen en ballonnen. Beiden zijn keurig bezorgd.
    Balen dat het bij jullie fout liep!!!
    Juist als je zo ver weg zit, ben je afhankelijk van degene die het komt brengen. Wat een neppers…

    Beantwoorden
    • 8. B.  |  januari 28, 2011 om 8:27 am

      Ik keek net op bloemen.nl maar de site laat alleen een wit scherm zien, ik heb op twee verschillende browsers geprobeerd. Maar goed, normaal zou ie het moeten doen. Greetz lijkt me ook een goede site, die en Fleurop zal ik de volgende keer weer een kans geven.

      Beantwoorden
  • 9. Natasja  |  januari 28, 2011 om 11:25 am

    Nog gefeliciteerd met je moeder! Wel balen van je boeketje bloemen.

    Beantwoorden
    • 10. B.  |  januari 29, 2011 om 10:13 am

      Nou inderdaad. Ze heeft ze uiteindelijk gisteren ontvangen maar ja, dat is mosterd na de maaltijd.

      Beantwoorden
  • 11. dynalogic is zuur  |  augustus 8, 2011 om 4:03 am

    Dynalogic sucks!!! Zeggen ze bij de klantenservice wachttijd van 1 minuut hang je een half uur aan de lijn.. Goede service!

    Beantwoorden
    • 12. Dr.J.P. De Schuur  |  augustus 22, 2013 om 10:45 am

      Dynalogic is met top op een het asociaalste en klantonvriendelijkste bedrijf wat ik ken.
      Ik lees tot me grote verschrikking zelfs dat een bejaarde man in ze gezicht werd gespuugd door een dyna koerier op een klachtensite.
      Helaas zijn er nog steeds bedrijven die in zee gaan met deze prutsers , een beetje jammer.

      Beantwoorden
  • 13. Elisabeth  |  december 14, 2013 om 1:12 am

    Wat betreft de service in België 1 tip Begin er niet aan!!!! Je bent nog 1000 keer beter met de BPOST

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



