Dag 1, aankomst in Ohio.

januari 30, 2011 at 10:20 pm 6 reacties

Vandaag pakte ik de laatste spullen in voor onze reis. Scott pakt altijd liever zijn eigen spullen in omdat hij dat nou eenmaal zo gewend is dus ik bemoei me daar niet mee. En hij wachtte daarmee zoals altijd tot op het laatste moment.
We wilden eigenlijk om 12 uur ’s middags al vertrekken maar Scott was nog niet klaar en uiteindelijk werd het 3 uur ’s middags, eer we de deur achter ons dicht trokken, bij schoonouders en schoonbroer en zus langs gingen om gedag te zeggen en de laatste instructies voor de planten en de vloerverwarming door te geven.

Bij de bibliotheek had ik 11 audioboeken gehaald want die luisteren we graag onderweg.
Het eerste audioboek kwam uit de eigen collectie en dat was het dagboek van Anne Frank.
De Tweede Wereld oorlog blijft ons intrigeren en het blijft een raar idee te weten dat ook in Amersfoort een concentratie kamp was.
Momenteel luisteren we naar een cd over de geschiedenis van gevangenen transporten naar Australie. Jullie zullen wel denken, wat een ‘gezellige’ topics, maar het is een smeuig geschreven boek vol interessante anekdotes.

Om kwart voor zeven reden we de staat Ohio binnen.
We aten snel een chili (en kip nuggets, en een grillburger en ijs) bij Wendy’s en reden snel verder, langs Columbus

naar Grove city, onderweg nog even snel de auto door de wasstraat rijdend. Want die was echt vreselijk smerig.

We overnachten vanavond in een hotelletje en de internet connectie is erg traag, waardoor ik de nieuwe aflevering van Boer Zoekt Vrouw met horten en stoten volg.

Er ligt hier al veel minder sneeuw dan bij ons. Morgen hoeven we ons niet al te erg te haasten want we zitten al vlakbij Louisville, Kentucky waar Scott een meeting heeft met investeerders.
Ik ga daar lekker wandelen en even shoppen voor nieuwe winterlaarzen. Wij hebben een paar jaar geleden in Louisville gewoond en ik vond het altijd erg gezellig daar. Het is eigenlijk een groot dorp.
’s Avonds hebben we een dineetje met vrienden, ook in Louisville, die we al veel te lang niet hebben gezien.
Het wordt morgen een leuke dag denk ik:-)

Boer zoekt vrouw kijk ik wel weer als ik weer thuis ben, met die trage verbinding duurt het uren!

Entry filed under: Reizen. Tags: .

bluegrass avond Dag 2, Kentucky

6 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  januari 31, 2011 om 7:07 am

    Veel plezier vandaag in Louisville.
    Micky heeft een paar jaar de zomers in Ft Knox doorgebracht, maar helaas hebben we toen niet veel van Louisville kunnen zien, en zijn mijn enige herinneringen de hitte en de legerbarakken van de 2e WO🙂

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  januari 31, 2011 om 9:27 pm

      Is leuk hoor, er zijn veel culturele dingen te doen, o.a. ook een kleine glasblazerij die dag en nacht open is.

      Beantwoorden
  • 3. Petra  |  januari 31, 2011 om 5:49 pm

    Leuk, zo’n tripje naar het zuiden! Louisville is waar Dennis ook woont, of althans in die omgeving. Ik vond het een leuke stad.

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  januari 31, 2011 om 9:28 pm

      Ik weet niet of ik Dennis ken… maar moet ik even op je blog kijken.
      Ik vind het nog steeds een leuke stad, en vanavond hebben we er ook weer heerlijk gegeten!

      Beantwoorden
  • 5. Petra uit NC  |  januari 31, 2011 om 7:40 pm

    Veel plezier!!

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  januari 31, 2011 om 9:28 pm

      Thanks:-)

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



