Hoe zal ik nou heten?

maart 24, 2011 at 2:06 pm 13 reacties

Ik heb een naam nodig waaronder ik kan opereren met mijn workshops en tours en de verkoop van mijn jellies, groenten, planten.
Al een tijdje loop ik met de naam ‘Foraging Friends’, omdat ik dat leuk vind klinken maar probleempje, ik ben feitelijk maar in mijn eentje.
Al kan je er wel vrienden door maken…

En staat dat nou wel leuk op potjes en op een grote banner op mijn markt kraam? Mensen kunnen misschien verwachten dat ik mijn producten voor niets weggeef vanwege het ‘Friends’ gedeelte.
Of ik kan er ook ‘Foraging Fiend’ (voedsel vergarende barbaar) van maken. Dat klinkt wel grappig…
Maar dat klopt ook niet want ik neem altijd netjes de regels van het foragen in acht. Ik pluk alleen wat ik nodig heb, en alleen als er voldoende van is en alleen een derde van de plant indien mogelijk.

Of misschien Foraging Foody. Die vind ik ook nog wel kunnen, want ik ben ook een foody.
Foraged Food klinkt niet zo mooi, Wildcraft Gourmet klinkt aan beide kanten pretentieus en ook niet zo leuk.
Wat oh wat zal ik doen? Ik zou hier graag wel wat feedback over willen van jullie.

Dit heb ik tot nu toe, de paardebloem op het jelly labeltje is niet wat het gaat worden hoor, ik ga hier nog zelf foto’s voor maken:

En info booklets voor de verkoop van Jerusalem Artichoke planten waarin de plant zichzelf voorstelt:

Entry filed under: Eetbaar onkruid. Tags: .

Energie! Luie zondag

13 reacties Add your own

  • 1. Petra  |  maart 24, 2011 om 2:22 pm

    Ik vind Foraging Foody wel erg leuk.

    Beantwoorden
  • 2. Petra  |  maart 24, 2011 om 2:22 pm

    Alleen spel je het volgens mij met -ie?

    Beantwoorden
    • 3. B.  |  maart 27, 2011 om 7:34 am

      Het kan allebei, foody en foodie, maar ik denk wel dat foodie beter staat.

      Beantwoorden
  • 4. Liesbeth  |  maart 24, 2011 om 2:51 pm

    hey.. ik was ook in mijn eentje ‘we love results’… omdat je in het leven nooit alleen bent… duss…… je kunt het interpreteren dat het merk voor ‘de vrienden van’ is… of dat je vrienden bent met de wereld of zo… gewoon doen als je het leuk vindt, ’t is toch het verhaal wat je erbij vertelt😉

    Beantwoorden
    • 5. B.  |  maart 27, 2011 om 7:36 am

      Mja, zo’n verhaal had ik inderdaad ook wel al bedacht… ik zat ook te denken dat als ik een goed logo of symbool heb, kan ik foraging friends gebruiken voor de tours en workshops en foraging foodie gebruiken voor de verkoop…

      Beantwoorden
  • 6. Bianca Hendriks  |  maart 24, 2011 om 9:12 pm

    Ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien zo dat label zo met die naam, het ziet er (voor mij) aantrekkelijk uit om te kopen.
    Succes ermee want het is zeker moeilijk om iets te bedenken.

    Beantwoorden
    • 7. B.  |  maart 27, 2011 om 7:39 am

      Dat is fijn om te horen, ik ga m nog wel een beetje aanpassen, als ik heb uitgevonden hoe ik voor elkaar krijg wat ik wil doen in adobe illustrator.

      Beantwoorden
  • 8. roots2wings  |  maart 25, 2011 om 7:28 am

    Ik vind zowel de Foraging Friend(s) als de Foraging Foodie wel leuk klinken. Met misschien een lichte voorkeur voor de Foodie . En dat embleem vind ik ook mooi! Ziet er inderdaad allemaal heel erg leuk uit.
    Succes!

    Beantwoorden
    • 9. B.  |  maart 27, 2011 om 7:40 am

      Dankje;-) ik denk dat ik er bijna uit ben.

      Beantwoorden
  • 10. Petra  |  maart 25, 2011 om 11:59 am

    Foraging Friends heeft mijn voorkeur.
    Denk dat het niet veel uitmaakt dat jij dit in je eentje doet, iedereen die je product koopt en er van houdt, is je ‘friend’?

    Beantwoorden
    • 11. B.  |  maart 27, 2011 om 7:44 am

      haha ja zo moet ik het dan inderdaad zien, is ook een goeie filosofie.

      Beantwoorden
  • 12. Annemiek  |  maart 26, 2011 om 6:22 am

    Je ‘foraged’ er friends mee🙂
    Foraging friends klinkt wel leuk en die label is leuk.

    Beantwoorden
    • 13. B.  |  maart 27, 2011 om 7:46 am

      Je kan er inderdaad friends mee foragen, bijvoorbeeld als je onkruid weghaalt bij de buren, die worden dan automatisch mijn friends.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



