Luie zondag

maart 27, 2011 at 1:22 pm 6 reacties

Heel erg bedankt voor jullie feedback op mijn vorige post!
Ik ben er bijna over uit wat ik ga doen. Ik wil nog een paar mensen polsen hierover om er zeker van te zijn maar jullie zullen spoedig zien wat het zal worden.

Ik ben al een paar dagen aan het worstelen met Adobe Illustrator. Ik heb altijd veel met Adobe Photoshop gedaan, maar Illustrator is wel even andere koek, en daar waar ik Photoshop zelf heb geleerd ben ik bang dat ik voor Illustrator toch lessen nodig heb of een goed boek.
Wat moet je doen als je bijvoorbeeld een paardebloem blad van een foto wil gebruiken en die wilt bewerken en in je logo wilt plaatsen? Ik kom er niet uit.
In photoshop heb ik het blaadje uit de foto gehaald maar als ik het vervolgens in illustrator wil bewerken komt er met dat blaadje steeds een witte achtergrond mee, terwijl de achtergrond in photoshop en illustrator staat aangegeven als doorzichtig. Echt super frustrerend.

Er ligt nog steeds sneeuw maar de zon schijnt gelukkig.
Als we vanmiddag nog puf hebben gaan we wat bomen snoeien gewoon om buiten bezig te zijn. Of Scott gaat dat doen en ik ga in het zonnetje op het dek zitten lezen, dat lijkt me leuker.

Op 8 maart had ik wat zaadjes geplant in mini kasjes en die op het achterdek gezet. Een aantal van die zaadjes is al opgekomen, zo heb ik al chicory, paardebloem, shepherd’s purse en ook veel tomaten plantjes zijn al gegroeid. Ik heb er een paar die al 5 centimeter lang zijn, dus die moet ik binnekort uitdunnen en in verpotten.


Nu ga ik lekker niksen, het is tenslotte de dag van de here.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Hoe zal ik nou heten? Waar blijft het groen…

6 reacties Add your own

  • 1. Bianca Hendriks  |  maart 27, 2011 om 3:13 pm

    Dat is erg als het niet lukt met die plaatjes, gelukkig doet Hans dat soort dingen altijd. Ben ook lekker in de tuin bezig geweest net, een gele Lady Banks Rose gekocht voor tegen de paal van de achterporch aan, dat ziet er direct anders uit weer.
    leuk die jonge plantjes ! hier regeert alleen de leaf cutting ant weer op het moment pfff

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  maart 27, 2011 om 3:48 pm

      Net even gegoogled op je roos en die mieren, wat een prachtige roos is die Lady Banks. En die mieren zijn wel super interessant om te zien werken maar kan me voorstellen dat je ze niet in de tuin wilt hebben.

      Beantwoorden
  • 3. Petra  |  maart 27, 2011 om 8:00 pm

    Helaas heb ik twee grijze duimen. Ik bewonder je met al het planten e.d.

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  april 2, 2011 om 6:32 am

      dankje;-),

      Beantwoorden
  • 5. Natasja  |  maart 28, 2011 om 9:45 am

    Best lastig hè, om een keus te maken voor wat betreft de naam. Eenmaal uitgekozen kun je niet meer veranderen. Het moet pakkend zijn en mensen aantrekken. Ik vond het er in ieder geval goed uitzien! Vrolijk en sterk! Succes met het maken van je definitieve keuze!

    Beantwoorden
  • 6. B.  |  april 2, 2011 om 6:33 am

    Ik ben er inmiddels uit maar moet nog even de puntjes op de i zetten en dan kan ik eindelijk het resultaat laten zien;-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



