Waar blijft het groen…

maart 30, 2011 at 7:14 pm 8 reacties

En zo is het alweer woensdagavond, ik dacht echt dat het nog dinsdag was dus waar die ene dag is gebleven, geen idee.
De afgelopen dagen zijn we weer druk bezig geweest. Ik met data entry voor het bedrijf en ook met het verder uitwerken van mijn logo en aanverwante dingen.
Ik moet zeggen dat ik het hele plaatje van informatie booklets voor de planten en de groente die ik ga verkopen en de labels voor de jam en mijn display bordje, aardig samen begint te komen.

Mijn eerste tour is op 22 april. Vorig jaar was er al voldoende om te tonen maar het ziet er nog steeds troosteloos uit. Vanmorgen toen ik een rondje maakte heb ik niets kunnen vinden. Zelfs de Coltsfoot is nog niet eens verschenen. De afgelopen twee dagen hadden we veel zon maar de sneeuw bleef grootendeels liggen en ook zie ik dit jaar veel minder groen dan vorig jaar rond deze tijd. En dan is het zojuist weer beginnen te sneeuwen. Als het over twee weken nog zo is moet ik de deelnemers maar een andere datum aanbieden.

Maar morgen ga ik weer schilderen want dat heb ik ook weer te lang laten liggen.
’s Morgens ga ik eerst een rondje lopen met schoonzus Gwen want dat is echt nodig, aangezien we de laatste weken echt te lui zijn om ’s avonds nog naar yoga te gaan.

En nu, zomaar een liedje wat ik vanavond hoorde in de serie:’The Riches’ seizoen 2, episode 4. Soms kom je zo interessante nieuwe muziek tegen om je playlist op je ipod aan te vullen. Zo handig dat je op internet snel de artiest en titel kan vinden:

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Luie zondag Waterflesje perikel

8 reacties Add your own

  • 1. Petra  |  maart 30, 2011 om 7:44 pm

    Het is ook een stuk kouder, dan vorig jaar deze tijd! Toen bloeide hier alles tegelijk, nu gaat het maar langzaam.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  april 2, 2011 om 6:38 am

      Ja dat kan ik me ook herinneren van vorig jaar, dit jaar is alles on hold…

      Beantwoorden
  • 3. Natasja  |  maart 31, 2011 om 8:02 am

    Fingers crossed dat het goed gaat komen met het weer en je tour! Wat leuk dat je ook naar de cherry blossoms gaat. Alvast veel plezier, hoor!

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  april 2, 2011 om 6:38 am

      Ik kijk uit naar morgen, ik hoor dat het in elk geval zonnig zal zijn.

      Beantwoorden
  • 5. Annemiek  |  april 1, 2011 om 6:05 pm

    Het is triest gesteld met het groen dit jaar! Hopelijk gaat het snel opwarmen, dan komt dat groen opeens snel.

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  april 2, 2011 om 6:40 am

      Ik hoop het echt, het is vandaag eindelijk weer eens zonnig dus vanmiddag nog maar eens een inspectie wandeling maken en zien of er al meer groen is verschenen.

      Beantwoorden
  • 7. Bianca Hendriks  |  april 3, 2011 om 10:21 am

    Dat is zeker nog wel heel koud bij jullie als er nog sneeuw blijft liggen. Hier hopen we op regen morgen, we hebben 50% kans. Het is hier voor de tijd van het jaar op een enkel koufrontje na al veel te warm en te droog.
    Zou toch mooi zijn als we wat van het weer konden ruilen met elkaar

    Beantwoorden
  • 8. B.  |  april 10, 2011 om 5:23 am

    Als dat kon, graag en ook qua vegetatie zou het voor mij wel leuk zijn;-)

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



