Werk in uitvoering

mei 17, 2011 at 6:28 am 8 reacties

Het was weer even stil op mijn blog, niet omdat ik niets te melden had hoor, maar de afgelopen tijd waren de meeste dagen zo vol dat mijn niet-werk gerelateerde computer tijd daar behoorlijk bij is ingeschoten.
Ik heb de tuin flink onder handen genomen maar het eind is nog niet in zicht. Wel is de vlindertuin enorm opgeknapt. Foto’s van voor en na volgen nog maar het voor en na verschil is natuurlijk groter zodra de bloemen zich laten zien, een beetje drama is nooit weg he?;-)
De voorraadkast is weer helemaal georganiseerd, ik heb paardebloemen jelly gemaakt,
wat achterstallige admin, nog meer tuin werkzaamheden, op de markt gestaan, gewerkt aan mijn foraging foodie website (die overigens nog niet helemaal af is. Het kan ook nog helemaal veranderen als ik besluit een andere hosting provider/website builder dan weebly.com te gebruiken maar voor nu is het wel okay).
Ik heb ook maar weer een nieuwe stap gewaagd in het revalidatie/sport schooltje (waarom heet het eigenlijk sport ‘school’?) in het buurdorp. En ineens zijn er weer dagen en tijden in de ochtend, waarop het lekker rustig is! Dus ik ben er weer terug. Lekker fanatiek sporten zonder de hele tijd commentaar te krijgen of aangesproken te worden! Zo ben ik snel weer helemaal in shape voor de zomer.
We zijn ook veel bezig met Scott’s bedrijf waar ik een website voor ga proberen te maken (niet in weebly dus dat belooft nog wat).

En het belangrijkste; het plannen van de toekomst qua woon en leef situatie, alles eigenlijk.
Want waar we nu zitten blijft het niks en ik ben verdorie al 38.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Philadelphia Ik ben er nog hoor

8 reacties Add your own

  • 1. Petra  |  mei 17, 2011 om 3:13 pm

    Die jelly ziet er lekker uit en de website ook. Ik hoop, dat jullie spoedig een plek vinden, waar je met plezier zal wonen.

    Beantwoorden
    • 2. Bibi  |  mei 20, 2011 om 5:58 am

      Ik ben benieuwd wat het zal worden…

      Beantwoorden
  • 3. Bianca Hendriks  |  mei 19, 2011 om 7:24 pm

    Dat ziet er wel goed uit die jelly hoor ! als je niet naar je zin woont kun je maar beter iets elders gaan zoeken want voor je het weet ben je 58 of 78 of 98 zo hard gaat de tijd helaas.
    Ik heb sinds kort puur natuur gezicht”spul” gevonden op internet en eindelijk, eindelijk heb ik iets gevonden wat lekker is voor mijn gezicht, het ruikt heerlijk ook nog, krijg er geen jeukpukkels van enz. alleen van planten gemaakt (terressentials heet het) dus mocht je je ooit nog eens die kant op gaan begeven dan hou ik me aanbevolen hoor !

    Beantwoorden
    • 4. Bibi  |  mei 20, 2011 om 5:59 am

      Hey grappig, ik heb over die terressentials gehoord, ga ik weer even googlen. Vermindert het ook rimpels?

      Beantwoorden
  • 5. Bianca Hendriks  |  mei 20, 2011 om 7:12 pm

    jazeker maar die diepe groeven (dat komt van die Texaanse zon hoor, heeft niets met leeftijd te maken ha ha) dat is volgens mij alleen op te lossen met een injectienaald (gaan we niet doen hoor) πŸ˜‰πŸ˜‰ Vooral die gezichtscleanser en creme zijn echt super, je huid voelt aan als een perzikhuidje daarna. Ik toch ook nu weer die lotion bestellen daar zit iets pepermuntachtigs in, lekker fris om ’s morgens op te smeren. Voor mij geen peperdure merken meer hoor, dit is het eerste wat me echt goed bevalt.

    Beantwoorden
    • 6. Bibi  |  mei 21, 2011 om 5:17 am

      Nou dan ga ik dat ook bestellen! Eerst maar eens die sampler en misschien ook dat masker. Ik gebruik nu ’s avonds ook emu olie, maar dat is alleen maar lekker voor de huid en niet zozeer voor rimpels. In Tucson merkte ik ook dat de droogte en de zon niet zo goed was voor mijn huid dus ik kan me wat voorstellen van die Texaanse zon.

      Beantwoorden
  • 7. Bianca Hendriks  |  mei 21, 2011 om 9:01 pm

    Ik ben ook begonnen met de sampler, de huidolie alleen vind ik helemaal niet lekker, het ruikt een soort naar van die geurolie die je in lampjes doet (veel te sterk) en blijft een beetje kleverig dus dat is een miskoop geweest helaas.
    Laat even weten hoe dat masker bevalt ajb, die heb ik nog niet geprobeerd en ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.

    Beantwoorden
  • 8. Natasja  |  mei 22, 2011 om 1:04 pm

    Kan me voorstellen dat je niet altijd tijd hebt voor je blog! De tuin is ook belangrijk. Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden waar je meer op je plek bent! Hebben jullie al iets op het oog?

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



