Eerste herfst logje

oktober 23, 2011 at 8:07 am 11 reacties

Soms is er teveel gaande en zo sluipt er dan ineens een hiaat in mijn blog!

Ehm…funny story. Een van de dingen waar ik namelijk mee bezig ben is schrijven! Want, ik ga vanaf Januari 2012 elke maand een column schrijven voor de Williamsport Sun-gazette! Ik werd hierover door de redactrice benanderd en hoe kan ik tegen zo’n leuk aanbod nou “nee” zeggen?
We zijn ook bezig met Scott’s bedrijf uit te breiden waar ik straks zo’n beetje full-time in mee tracht te werken, al is er zojuist (letterlijk een half uur geleden) misschien wel een streep door gezet, spannend spannend.
En ik ben daarnaast ook nog met andere dingetjes bezig waar ik nu nog niets over kwijt wil want dat is nog veel te vroeg.

Ik ben inmiddels ook alweer in Nederland geweest, voor wel VIER weken! Het was ontzettend fijn om al onze familie en vrienden weer te zien al hebben we jammer genoeg niet iedereen kunnen zien, en ik heb er ook een lief klein nichtje bij daar mijn zusje een paar weken geleden is bevallen. We hebben ook weer van alles gegeten wat we hier niet makkelijk kunnen krijgen dus we kunnen er weer even tegenaan.

Vorige week zijn we teruggekomen en ik was nog net op tijd voor de Autumn olive bessen die precies rijp waren en die de vogels nog niet hadden ontdekt.
Uren en uren ben je bezig om te plukken maar dan heb je ook wat. Thuis spoel ik ze af en vries ik ze in in porties van twee of vijf koppen. Heerlijk als saus en schijnbaar ook als ‘fruit leather’, al heb ik dat nog nooit gemaakt.

Mijn tuin is nu een grote overwoekerde bende, ver-schrik-ke-lijk gewoon. Daar moet ik maar snel wat aan doen op de laatste warmere herfst dagen die we nog hopen te krijgen.

Halloween komt er ook weer aan. Ik dacht er pas eergister aan en heb ook toen pas kostuums, nepbont en accesoires besteld. Niet handig, ik weet het, want mijn outfit is waarschijnlijk 2 maten te groot en Scott’s pijpen van het witte pak wat ik voor hem heb besteld moeten misschien worden ingenomen. Ik boek voor a.s. vrijdag alvast maar een paar uur bij de plaatselijke naaister.
Dit jaar ga ik als Cruella de Ville en Scott als Dalmatier.
Zo, nu moet ik volgende week wel weer een logje schrijven met foto;-).

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Tijdschrift Home improvement 1

11 reacties Add your own

  • 1. Petra Engle  |  oktober 23, 2011 om 5:55 pm

    Leuk weer een update te lezen. Je hebt het maar druk! Leuke Halloween costuums.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  oktober 27, 2011 om 6:10 am

      Ik hoop dat alles op tijd komt voor eventuele nodige aanpassingen, dat is op zichzelf ook al om van te griezelen hihi

      Beantwoorden
  • 3. Dixiechick  |  oktober 24, 2011 om 6:47 am

    Bibi is weer terug! Hoera! Wat leuk dat je columns gaat schrijven voor de krant – gefeliciteerd! En je vier weken in Nederland klinken enorm gezellig…het lijkt me heerlijk om zo voor een wat langere periode naar Nederland te kunnen. Ik ga vaak maar een weekje, en dat is het eigenlijk niks meer dan heen en weer rennen tussen familie en vrienden,

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  oktober 27, 2011 om 6:12 am

      Ja inderdaad, het is altijd een marathon als we in Nederland zijn. Nu eigenlijk ook wel weer maar we zijn, rond de tijd dat we verwachtten dat mijn zusje ging bevallen vooral in de buurt gebleven, dat scheelde wel wat.

      Beantwoorden
  • 5. roots2wings  |  oktober 24, 2011 om 8:13 am

    Fijn dat je zo druk bezig bent! Moest deze ochtend nog aan je denken, toen ik las dat in Utah een truck met miljoenen bijen aan boord omgekantelt is, waardoor de bijen konden ontsnappen.

    Ik hoop dat je je blogje niet vergeet als jullie in je costuum staan!
    En nog veel succes als columniste!

    Beantwoorden
    • 6. B.  |  oktober 27, 2011 om 6:14 am

      Oh die arme bijen! In deze tijd van het jaar hebben ze geen schijn van kans op zichzelf. Ik heb gisteren al proefgedraaid met de Cruella deville makeup, het wordt weer een ‘mooi’ plaatje dit jaar:-)

      Beantwoorden
  • 7. Natasja  |  oktober 25, 2011 om 8:29 am

    Zo Bibi, jij bent goed bezig zeg! Good for you :-)! Leuk dat je weer een update hebt geplaatst. Was benieuwd hoe het met je ging. Succes met je columns!

    Beantwoorden
    • 8. B.  |  oktober 27, 2011 om 6:15 am

      Dankje! Het werd ook wel weer tijd he?;-)

      Beantwoorden
  • 9. Petra G  |  oktober 27, 2011 om 5:01 am

    Wat leuk een eigen stukje in de krant!! Gefeliciteerd!!!
    En dan ook aan de slag (of niet) hahaha.
    En tante geworden. En naar NL geweest!
    Kan me voorstellen dat je van zoveel leuk nieuws moest bijkomen!
    Happy fall gewenst Bibi!

    Beantwoorden
    • 10. B.  |  oktober 27, 2011 om 6:36 am

      Happy fall, Petra! Ik hoop dat je snel weer ‘fotofit’ bent!

      Beantwoorden
  • 11. Annemiek  |  oktober 28, 2011 om 6:06 am

    Ik wist niet dat je zo lang in Nederland was. Ben benieuwd naar je eerste stukje!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



