UFOs

november 7, 2011 at 10:23 am 4 reacties

We hebben hier toch wat spannends aan de hand. Mijn schoonbroer en zus en de kinderen hebben al sinds een paar jaar een aantal keren vreemde objecten in de lucht zien hangen die dan een tijd niet bewegen en plotseling van positie veranderen en ze hebben rare lichten. Soms boven de snelweg, dan boven hun veld, en eergisteren om 10 over 10 ’s avonds, boven een veld voorbij ons huis. Steve belde gelijk Scott op zijn mobiel, die helaas niet overging bij ons, verdorie! Dus ik heb het helemaal gemist. Maar Steve zal ons de volgende keer gewoon thuis bellen, ik heb hem gezegd dat ie ons voor dit altijd kan bellen al is het 3 uur ‘snachts. Ik zorg dat mijn camera film en schiet klaar is.
Ik hoop die dingen snel met eigen ogen te kunnen zien! Ik ben ook benieuwd of meer mensen zoiets al eens hebben gezien?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Of toch maar wel…. Rijsttafel taferelen

4 reacties Add your own

  • 1. Petra Engle  |  november 7, 2011 om 5:23 pm

    Hoor je daar niets over op het nieuws dan? Hier belt men meteen de politie of de nieuwsorganisaties als er zoiets te zien is.

    Beantwoorden
    • 2. B.  |  november 7, 2011 om 6:19 pm

      Ach weet je, zulke verhalen neemt niemand serieus, we hebben ook al geen lokale nieuws zender.Maar als ik de kans krijg en er mooie beelden van kan maken, wie weet.
      Worden ze bij jullie wel eens gespot?

      Beantwoorden
  • 3. Bianca Hendriks  |  november 9, 2011 om 7:50 pm

    Hier nog nooit zoiets gezien, ik twijfel of ik wel naar buiten zou durven nog na al die enge films die er al over gemaakt zijn😉
    maar zou denk ik wel wat arrogant van “de Mens” zijn om te veronderstellen dat wij de enigen zouden zijn in het heelal als we niet eens kunnen meten hoe ver het strekt. Hopelijk kun je foto’s plaatsen hoor, ben wel nieuwsgierig

    Beantwoorden
    • 4. B.  |  november 11, 2011 om 10:44 am

      Inderdaad, het zou mij echt niets verbazen als we niet de enige zijn. Ik hoop dat ik de kans krijg om zo’n waarneming te kunnen fotograferen!

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



