Kort

mei 20, 2012 at 8:51 am 2 reacties

Wat zal ik zeggen, deze week weer veel gedaan en geschilderd.
Ik heb ook een dagje rondgelopen en foto’s gemaakt in Wellsboro met als doel in elk geval drie schilderijen van Wellsboro te kunnen maken voor de kunst markt en wie weet kan ‘k er nog een maken voor de wedstrijd. Voor de markt heb ik nog maar een klein maandje tijd en dat is niet veel. Dus ik hou het kort vandaag!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Druk, Philly reunie, BZV Schilderwedstrijd en kunst markt display

2 reacties Add your own

  • 1. nederlandseamerikaan  |  mei 20, 2012 om 5:34 pm

    Succes ermee!

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  mei 24, 2012 om 6:04 am

    Ik hoop dat je nog een paar mooie schilderijtjes klaar krijgt. Lukt vast wel!
    Trouwens, ik kwam er gisteren achter dat een van Micky’s collega’s in Wellsboro woont en elke dag op en neer rijdt.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



