Toch maar lid geworden

juni 23, 2012 at 12:19 pm 2 reacties

Wat is er deze week weer allemaal gebeurd.
Nou, eerst heb ik een dagje uitgerust van de markt (nou ja, dat uitrusten van mij stelt ook niet veel voor), de dag erna het huis van onder tot boven schoongemaakt want dat was al in geen maanden gedaan.
Toen kregen we onverwachts bezoek van een oude kennis van Scott die met zijn vrouw op doorreis was en dacht, kom laten we eten bij Scott aanwaaien. Ze belden dat ze die avond bij ons aan zouden komen. Wat een toeval dat ik de dag ervoor alles had schoongemaakt, dacht ik nog. Maar uiteindelijk kwamen ze een dag later. Geen probleem, maar waar ik wel problemen mee heb is dat ze niet hadden verteld dat ze hun hond meehadden, die wij, omdat we daar eigenlijk geen regels voor hebben, ook maar binnen hebben gelaten maar dat dus nooit meer. Dat beest stinkt, heeft niet zo mooie krassen op de deuren achtergelaten, was mij te agressief en vond mijn schoenen iets te ‘leuk’. Honden komen er bij ons niet meer in. Tenzij ze klein, kortharig en tandeloos zijn.
Verder worden er hier op de berg rug van die mooie gestroomlijnde windmolens geplaatst die wij vanaf het achterdek zullen kunnen zien. Ik weet niet hoeveel er komen maar een kunnen we al zien. Mensen nemen altijd maar aan dat we ze verscrhikkelijk vinden maar ik vind ze wel mooi en Scott heeft er ook geen problemen mee. Wel jammer dat ze niet op onze grond staan want dan hadden we er nog wat aan verdiend.

Deze week ook weer een goede schets/photo dag in Wellsboro gehad, veel geschilderd en ik ben toch maar lid geworden van de kunst club aldaar.
Ik liep daar op de bonnefooi binnen toen ze hun wekelijkse knutseluurtje hadden want ik wou toch wel eens zien wat ze deden. Het was precies zoals ik me had voorgesteld maar ze haalden me over omdat ze zeiden dat als ik lid word, ik niet perse hoef op te komen dagen. Ik hoef alleen maar vijftien dollar te betalen en dan ben ik lid, en daarvoor krijg ik gratis exposure in het Gmeiner center in oktober, en ze roteren kunst van de club in locale bedrijfjes zoals de Native Bagel maar ook de rechtbank. Nou, dat doen we dan maar, toch?
Mocht ik ook nog een mooi boekje van de club uitzoeken, elk boekje was inhoudelijk hetzelfde maar de voorkant van elk boekje was versierd met kunstwerk van de club, op de ene was een borduurseltje geplakt, op weer een andere een soor collage, of een tekening, ik koos er een met een foto van een geschilderd portret wat nog enigszins aardig was.
Ook heb ik mijn studio verplaatst van de eetkamer naar de voorkant van de woonkamer zodat we ook weer mensen kunnen uitnodigen voor etentjes enzo.
Gisteren waren we zelf uitgenodigd voor een bbq bij vrienden in Wellsboro. Hun 8-jarige zoontje is echt heel getalenteerd en is druk met tekenen bezig. Hij liet me zijn hele portfolio zien, het was erg leuk om met deze 8-jarige van gedachten te wisselen:-).
Vanochtend weer lekker fanatiek gesport en vandaag is het festival in het dorp begonnen, waar we straks maar even naartoe gaan.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Laurel festival Festival, nare dingen, eetbare onkruiden club

2 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  juni 25, 2012 om 4:31 am

    Ah, Liberty heeft ook z’n eigen festival. Je hoeft er ook niet groot voor te zijn.
    Hier in de buurt komen ook windmolens, maar we zitten zo in een vallei dat we die niet zullen zien, misschien wel horen.
    Iemand anders z’n hond die vanalles kapot gaat maken in mijn huis zou ik ook niet happig op zijn. Maar onze Muddles zou heel lief zijn hoor🙂

    Beantwoorden
    • 2. Bibi  |  juni 25, 2012 om 7:22 am

      Scott zegt dat de molens die we hier hebben geen geluid maken maar dat weet ik zonet nog niet. Het lijken mij toch dezelfde als die in Nederland… jaja, jouw hond is natuurlijk heel lief😉 maar serieus, bij jou zou ik me er ook geen zorgen over maken.

      Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



