Drukte

september 24, 2012 at 7:31 am 2 reacties

In alle drukte ben ik vergeten het inschrijf formulier voor de kunst wedstrijd op tijd op te sturen en nou kan ik niet meer meedoen met de Applecheese festival! Stom he? Ik hing toen ik dat ontdekte uiteraard gelijk aan de telefoon maar helaas, er waren al teveel inzendingen en ik kon er echt niet meer bij. Dat gebeurt me dus niet nog een keer. Dat krijg je als het een beetje te druk wordt allemaal.
De tijd vliegt gewoon voorbij, ik zou me eigenlijk nog moeten aanmelden bij een andere kunst club, die in Williamsport zit, maar ik heb gewoon geen tijd meer voor nog meer activiteiten.
Deze week hebben we ook weer buiten geschilderd in het park in Blossburg, waar we een poging waagden met de Tioga River:


Die brug heb ik weggelaten want dat vind ik een lelijk ding. Niet af uiteraard, weet ook niet of ik tijd ga hebben om die af te maken:

En ik had een aardig artikel in de krant:

En Zaterdag een supergezellig feestje bij de kunstorganisatie. De kunstenaar bij wie ik eerder dit jaar een workshop had gevolgd was er ook en nog een paar kunstenaars uit Philly, ik had mn platenspeler meegenomen met een leuke collectie aan vinyl wat met veel enthousiasme werd ontvangen, we schilderden wat, kookten, aten, dronken, hadden veel lol en interessante gesprekken, het was een feest van herkenning en zo gezellig dat ik er niet aan heb gedacht om een en ander op foto vast te leggen maar hier dan een paar fotootjes:


Ik ben vast nog wat vergeten maar dit waren wel de hoogtepunten (en een dieptepuntje) van de week. Dan nog een leuk nieuwtje; Mijn moeder komt volgende week voor 10 dagen bij ons logeren!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Eerste portret sessie, eet festijn Schilderen, bruiloft

2 reacties Add your own

  • 1. Petra Engle  |  september 24, 2012 om 3:39 pm

    Veel plezier met je moeder!

    Beantwoorden
  • 2. Annemiek  |  september 25, 2012 om 6:15 am

    Dat is een leuke drukte. Jammer dat je de inschrijfdatum vergeten bent, maar misschien ook weer een spanning minder. Leuk dat je moeder komt! Veel plezier alvast!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



