Ik wacht op sneeuw!

november 17, 2012 at 1:59 pm 2 reacties

Ik wacht met smart op sneeuw! Jawel, nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen, maar van mij mag het komen. Ik heb een mooie buitenschilder ezel besteld zodat ik mooi sneeuwlandschappen kan gaan oefenen.
Ik heb zoiets als deze besteld:

Die kun je makkelijk vast klikken op een tripod, die ik al heb. De ezels worden met de hand gemaakt en het kan wel 6 weken duren voor je ‘m ontvangt.
Volgende week heb ik hem hopelijk!

We hebben wel al een beetje sneeuw gehad. Dat was op 4 November maar ’t mag eigenlijk geen naam hebben:

Wat zijn er toch ontzettend veel interessante shows te vinden tegenwoordig. We kijken behalve het nieuws en politieke shows niet veel tv vanwege de commercials. Met veel films en shows wachten we liever tot we ze ongestoord op Netflix kunnen kijken, scheelt zo een half uur als het niet meer is. Maar ook op youtube zijn hele seizoenen van tv shows te vinden die op fijne playlists staan en die je dan non stop kan afspelen. Er is een hele zooi heerlijke series. Erg vermakelijke over ufo’s en mensen last hebben van geesten in huis, verschrikkelijke en waargebeurde moord verhalen, vermissingen en hoarders. En nou heb ik weer een hele serie ontdekt wat heet “Monsters inside me” over mensen die doodziek zijn geworden en soms zelfs sterven door parasieten in hun lichaam. Poeh, je kan toch best veel vreemde aandoeningen oplopen zonder dat je er erg in hebt:

Ik heb deze week ook een column geschreven over rozenbottels. Het is de eennalaatste die ik ga schrijven want volgend jaar ga ik niets anders doen dan schilderen. En oh ja, een keer per maand wat doen met de eetbare onkruiden club.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Obama herkozen! Tank station, kerstkaart, nieuwe ezel

2 reacties Add your own

  • 1. Annemiek  |  november 19, 2012 om 6:59 am

    Je bent goed bezig met het schilderen hoor! Ik wou dat ik ook meer kon doen, het gaat een beetje met horten en stoten. Je merkt wel elke keer als je een tijd niks gedaan hebt dat je er weer in moet komen.

    Beantwoorden
  • 2. Petra Engle  |  november 19, 2012 om 5:32 pm

    Brrr, wel koud straks in de sneeuw! Maar ik ben benieuwd naar je schilderijen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



