Kerst

december 27, 2012 at 12:01 pm 1 reactie

Voor kerst hadden we weer een heerlijk diner en dit jaar had ik eindelijk weer eens… tutti frutti! Jawel! Het enige jammere vond ik alleen wel dat er geen pitten meer in de pruimen zitten. Ik brak vroeger altijd de pitten open en at de zaden die erin zaten, heerlijk! In Nederland hebben ze ze ook al niet meer met pitten erin…
Maar dat mocht de pret niet drukken. We aten runder rib filet en portabello mushroom pork loin (weet even niet hoe dat in het Nederlands heet), met spruitjes met pecan nootjes, haricot verts met spekjes, mashed potatoes en gegratineerde aardappels, gebakken paddestoelen melange, stokbrood met kruidenboter en zelfgemaakte pate. En als toetje een cheesecake met kersenvulling en een bodem gemaakt van gemalen gingersnaps (soort gember koekjes).
IMG_1798

IMG_1797
Mijn wenslijst op amazon heeft ook zijn nut weer bewezen en dit keer weinig prullen die ik nooit zou gebruiken, heel fijn!
Ik heb ondermeer de instructie dvd serie van Richard Schmid gekregen, en een hele stapel boeken die ik al heel lang wilde hebben.

Ik heb al bijna een week niet meer geschilderd, dat voelt best raar en als ik nu weer ga schilderen moet ik straks weer de knop omzetten voor het oud en nieuw feest waar ik altijd minstens twee dagen mee bezig ben. Dus ik wacht tot nieuwjaarsdag en dan ga ik weer vol aan de slag.

Vandaag ligt er een lekker dik pak sneeuw. De lucht is grijzig en er komt nog meer sneeuw aan dus we hebben vanmorgen maar vast de oprit vrijgemaakt en het gedeelte bij onze brievenbus zodat de postbode er makkelijk bij kan. En kijk, de ganzen zijn op weg naar warmere oorden, al lijken ze moeite te hebben met het zuiden te vinden, ze vliegen naar het westen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Vrolijke feestdagen! Terugblik 2012 en goede voornemens.

1 reactie Add your own

  • 1. Annemiek  |  december 28, 2012 om 6:02 pm

    Dat klinkt lekker!
    Haha, verwarde ganzen, even een omweg maken.
    Wel handig. zo’n wenslijstje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



