En zo is het alweer bijna eind Augustus!

augustus 23, 2014 at 11:54 am 1 reactie

Mijn laatste post op deze blog is alweer zo lang geleden dat ik betwijfel of er nog lezers zijn. Maar daar ik deze blog eigenlijk vooral voor mezelf was begonnen zal ik toch een updeetje doen:

Inmiddels is er weer ontzettend veel veranderd. We hebben een prachtig mooi manneke genaamd Boyd die nu al 6 maanden is. Scott zit volop in de race voor congress (check: http://www.brionforcongress.com) en ik heb na een korte periode die wel eeuwig leek te duren eindelijk weer de kwast ter hand genomen (check: http://www.bibisnelderwaardbrion.com). Mijn eerste show dit jaar was echt geweldig! Ontzettend veel mensen kwamen er op af en ik verkocht zes schilderijen. De pauze die ik heb moeten nemen voor Boyd heeft ervoor gezorgd dat ik elke gelegenheid dat ik kan schilderen, ten volste wil benutten en op de een of andere manier heeft dat een positief effect op de kwaliteit van mijn werk. Het gaat echt de goede kant op! 
Ik help hier en daar ook met de campagne maar eigenlijk is het niet te doen want alles gebeurt zo snel dat het vrijwel onmogelijk is om alles bij te houden en op de juiste momenten bij te springen. Gelukkig hebben we vrijwilligers en sinds gisteren een competente campagne manager met een can-do attitude. Gelukkig gebeurt alles nog vanuit huis zodat Scott niet teveel mist van Boyd, en ik vind het ook wel erg leuk, steeds mensen over de vloer die overal waar het maar kan aan het werk zijn. De kelder is nu onze campagne hoofdkwartier en mijn oude kantoortje is ook weer vol in gebruik. Er zijn ook dagen dat ik met Boyd de hele dag alleen ben, als Scott bijvoorbeeld een hele dag vol evenementen heeft waar hij heen moet en dat is meestal in de weekenden. Een evenement kan ik wel doen met Boyd maar een hele zooi achter elkaar is niet heel erg prettig voor de kleine.
De verkiezingen zijn in November, dus nog ruimt twee maanden van campagne drukte en spanning. En dan: Vakantie OF verhuizen!(of allebei)

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Laatste post voor 2013

1 reactie Add your own

  • 1. Annemiek  |  september 9, 2014 om 3:45 pm

    Er zijn nog lezers hoor! Dat je het te druk hebt gehad voor bloggen is te begrijpen! En ik loop zelf ook hopeloos achter. Ik heb al heel wat blogposts geschreven in mijn hoofd, maar ze moeten er nog uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



